Runda 1 Bhatra 2 ataki->1) 4 lub 4 (-2) vs. 7 ->pudło, 2) 2 lub 2 (-2) vs. 7 -> pudło
Samarytha test biegu ->4 -> ruch w stronę maga omijając walczących. Jeden z wrogów dostaje atak okazyjny.
Srebrna maska atak -> 1-> krytyczne pudło i miecz z brązu pęka.
Samarytha Zastraszanie na Maga. Zastraszanie 8+1 lub 1 (-2 za dwie akcje w rundzie) vs 8 lub 4 maga. -> próba nieudana.
Marcus strzela w zasięgu krótkim w maga.
Strzelanie -> 12+1 lub 1 (+3 za przewagi) vs. 4 -> zdane z przebiciem. Działa zasada fanatyków, Obrażenia 1+5+2=8 dostaje
Mag rzuca Pocisk na Samarythę (+2 Pm za łącznie 3 Pociski). 1) 12+8 lub 2 -> trafienie z przebiciem, 2) 1 lub 6+4 -> trafienie z przebiciem, 3) 5 lub 3 -> trafienie bez przebicia.
Obrażenia 1) 5+5+5(-2 tarcza)-> 13 Szok i 2 rany -> darmowy test wyparowania 1 lub 3 -> nie wyszło -> test wyparowania za fuksa 6+5 lub 4 -> dwie rany wyparowane. Samarytha ma 1 fuksa.
Obrażenia 2) 2+3+3(-2 tarcza)= 6 Szok u Samarythy
Obrażenia 3) 4+1 (-2 tarcza)=3 bez efektu.
Wojownicy ruch.
Trzech atakuje Samarythę. 1) 6+2 =pudło 2) 3+2= pudło 3) 8+6+2=trafienie z przebiciem.
Obrażenia 3) 2+4+4= 10 Szok i rana, za poprzedni Szok są 2 rany. ->-> darmowy test wyparowania 1 lub 5 -> 1 rana wyparowana -> pozostaje jedna rana. Samarytha ma 1 fuksa.
Dwóch atakuje Marcusa 1) 4 =pudło 2) 1= krytyczne pudło.
Trzech atakuje Bhatrę 1) 3 +2=pudło 2) 7+2=pudło 3) 7+2=pudło Kontratak na jednego z nich
Walka 2 lub 1 (-2)=pudło.
Inicjatywa na 2 rundę
1 Marcus
2 Bhatra
3 Samarytha wyjście z Szoku 5 lub 3 (-1 za ranę) -> wychodzi z Szoku i może działać.
4 Wrogowie.