Jakich "ich"?
Ci co przylecieli to wyglądają jak agenci Shield. I dopóki koleś nie wziął Sandy na zakładniczkę nie wykazywali nerwowych odruchów. Teraz celują w niego. Nie w Was.
Tak jestem podły, psując paranoiczną wizję
Ale dla uspokojenia Was dodam, że tak. Planuje zrobić przekręt :P
Tylko nie koniecznie w tej chwili. No chyba, że kłamię pisząc to
Ale mogę tez pisać prawdę wiedząc, że minie uwierzycie :P
Ale to dobra pora na kolejną lekcję mechaniki
Każde z Was ma 1
Victory point. To takie punkty przeznaczenia.
Victory Points – d20HeroSRD
używając go możesz:
- edytować scenę, pomagając sobie w jakiś sposób (tylko z umiarem
)
- wziąć na chwilę Advantage (czyli atut)
Advantages – d20HeroSRD
- przerzuć dowolny rzut
- doznać objawienia (tzn. MG podrzuca jakaś wskazówkę)
- skontrować jakiś negatywny efekt (np. kontrolę umysłu)
- odżyć (czyli zignorować negatywne efekty ran)
- pozbyć się negatywnego efektu użycia
extra effort (patrz niżej)
Victory point dostaje się za typowo komiksowe akcje.
Dobra wiadomość: dostajecie po jednym za ostatnią akcję. Czyli w sumie macie po 2.
Ale to nie wszystkie opcje gdy jesteś w czarnej <słowo sprzeczne z regulaminem>.
Jest jeszcze takie coś jak
extra effort. To taka komiksowa zagrywka, pozwala zrobić coś co normalnie przekracza możliwości herosa. Na koniec tury stajesz się fatigued, czyli sfatygowany :P Łazisz z połową szybkości, leczy się to godzinę. Można tego uniknąć używając
Victory point.
Co możesz dostać za tą akcję:
- dodatkowa akcja
- bonus do czegoś (+2 lub +5 jeśli wcześniej mieliście +2)
- jedną z mocy możecie podnieść na turę o jedną rangę (z wyjątkiem permanentnych mocy)
- power stun, czyli nadać jednej z mocy alternatywny efekt (czyli jak macie np wielka siłę i zadajecie dmg bijąc, to alternete effect może być np. uderzenie w ziemię i wywołanie fali sejsmicznej trafiających wszystkich wokoło (jak Hulk czasem obi
)
I parę innych drobiazgów, ale to możecie znaleźć tu:
d20HeroSRD
Jak widzicie nie zostawiam Was z pustymi rekami. (Tak ręka w nocniku nie jest pustą ręką!)