Dwa pytania:
1. Co z naszym ptaszkiem schwytanym i trzymanym w klatce?
2. Odnośnie Victory points. Pozwalają nam one dokonywać właśnie tych heroicznych/komiksowych czynów. Prawda?
W takim razie jak stoi ten *słowo zabronione przez regulamin* z Sandy? Obejmuje ją od tyłu i przykłada lufę do brody czy po prostu stoi obok?
Plany ewentualnie wymyśliłem dwa. Z tego co zrozumiałem mam możliwość wykorzystać Wiktorki do np. wyciągnięcia broni jako szybkiej akcji, a następnie strzelić, np w nadgarstek by nie mógł pociągnąć za spust.
Druga opcja, zależnie od tego jak stoi, to tak zmodyfikować i podkręcić swoją moc by wysłać go albo Sandy wysoko w powietrze poza zasięg strzału.
Jak wyglądają możliwości wykorzystania takich akcji mechaniczne, żebym mógł mniej więcej procentowo określić co się może opłacać albo nie.
Czy są jeszcze jacyś przeciwnicy?
__________________ you will never walk alone |