Post wisi. Niebawem uzupełnię materiały. Pozostaje nam sprawa kwestii organizacyjnych. Ogólnie rzecz biorąc, dzień 2 który rozpocznie się o poranku i trwa do następnego poranka, jest do waszej dyspozycji. Macie pewną wolność i po dokończeniu nocnych spraw/wizji – macie wolny czas. Poza pewnymi obowiązkami (np. Walerii szykuje się spotkanie z Leifem w nocy) radzę odpocząć. W komentarzach zgadajcie się też kiedy i kto z kim chce się spotkać czy z Bnami aby nie było głupich sytuacji, że o np. 16.00 ktoś podjedzie do BN, a potem inny gracz odezwie się iż też by z BNem o tej pogadał. Ogólnie proszę o zgadanie się w tej materii. W każdym razie, ta kolejka w czasie gry obowiązuje od teraz, nocy do zachodu słońca, lub w przypadku braku większej aktywności u danej postaci, też godziny nocne spędzone na jakimś relaksie lub wyrównania rytmu snu. Ogólnie fajnie byłoby się z wami zgadać gdzie kończymy kolejkę i czy nie wypadną jakieś dziwne rzeczy na skutek waszych działań Z uwag indywidualnych: Abishai możesz wyjąć miecz lub to zignorować. Masz dowolność jakie trzy przedmioty weźmiesz. Ładnie to sobie opisz, wrzuć mi w doca i dam Ci znać jaki rezultat otrzymasz w związku z wyborami rzeczami czy też symbolami.
Leoncoeur, możesz tą kolejkę odpuścić i dokleić rzecz związaną z wizjami dokleić dopiero w następnej, gdy zacznie się noc.
Zell, masz +1 ST magy na czas tej sceny.
Majtomancerzy mają w sumie najwięcej do pisania bo skończenie wizyty u Dzika oraz następny dzień po przespaniu się.
Z porad MG, radzę dać waszym postaciom w miarę możliwości odpocząć i podjąć jakieś mniej stresujące zadania, może też zgadać się przed radą fundacji lub zapoznać z innymi przed politycznymi pogadankami. Walerii radzę, jeśli ma zamiar w nocy rozmawiać z Leifem, pogadać po wszystkim z magami i skombinować jakąś asystę.