Już opisuję bóstwa Astarii, już... już nie trzeba? Ok, ale podam - może dla kogoś innego, lub dla lepszego zrozumienia świata.
Oto najważniejsze - dobre
bóstwa Astarii:
Aniela - bogini miłości i piękna. Występuje pod postacią niezwykle pięknej i zgrabnej kobiety o długich blond włosach, niebieskich oczach oraz parą naprawdę dużych i wspaniałych śnieżnobiałych pierzastych skrzydłach. Zwykle ubrana w białą zdobioną togę i sandały, ale czasem w srebrną zbroję z tarczą i mieczem. Jej symbole to białe pióro, białe zwierzę (najczęściej gołąb) oraz czerwone i białe róże. Kolor biały.
Amira - bogini magii i wiedzy. Występuje pod postacią pięknego dżina o jasnoniebieskiej skórze i długich czarnych włosach. Zwykle ubrana w aksamitne szaty, z książką lub szklaną kulą lub różdżką w dłoni (nierzadko z dwiema z tych trzech). Jej symbole to księga w niebieskiej oprawie, niebieska szklana kula i błyskawica. Kolor niebieski.
Nutana - bogini muzyki i śpiewu. Występuje pod postacią pięknej kobiety o raczej dłuższych czerwonorudych włosach. Ubrana w lekkie i kolorowe szaty bogato ozdabiane nutami, z lutnią i/lub złotą harfą w dłoni. Jej symbole to nuty, lutnia i złota harfa.
Merman - bóg mórz i oceanu. Występuje pod postacią przystojnego i dobrze zbudowanego blondyna o lekkiej opaleniźnie, najczęściej o mokrych blond włosach do ramion i spryskanej wodą skórze, czasem z rybim ogonem zamiast nóg (jak syrena). Zwykle ubrany tylko w dużą muszlę lub krótkie spodenki okrywające tę samą część ciała. Jego symbole to wir wodny, fontanna i syrena. Kolor granatowy.
Eureke - bóg wynalazków i odkryć. Występuje pod postacią przystojnego młodzieńca o krótkich kręconych ciemnych włosach. Najczęściej z ołówkiem zatkniętym za prawe ucho. Ubrany w elegancką złotą szatę, z kieszeniami z których najczęściej wystaje linijka lub zegarek kieszonkowy lub pergamin lub cyrkiel (lub 2-3 z wymienionych). Jego symbole to tarcza zegarowa, cyrkiel wbudowany w okrąg i koło zębate.
Są jeszcze oczywiście bóstwa neutralne, które też w zasadzie mogłyby być patronem postaci, ale skoro gramy postaciami dobrymi, to sądzę że te powinny wystarczyć. Naturalnie można też skopiować bóstwo z innego systemu lub wymyślić własne, ale wówczas muszę je jeszcze zaakceptować
Podsumowując rekrutację, mam 5 kart (z czego jedna była tak dobra, że jest przyjęta):
Człowiek wojownik szlachcic - przyjęty!
Człowiek szermierz szlachcic.
Krasnolud wojownik.
Śnieżny elf szermierz.
Człowiek mag (historia do dokończenia).
Wiem już o pani ninja.
Wiadomo mi było o czarodzieju z Unii.
Nie wiem jeszcze nic o wilkołaku.
Być może będzie jeszcze kotołak lub kozołak.