- Oki, doki, pierwszy grywalny post jest I pierwszy quest Co do terminu powiedzmy
do czw. 19.VII. Czyli jakiś tydzień na zmajstrowanie posta.
Stan BG:
- Law Tao; 10/10; zdrowy; (Ranga III; Biolab)
- Lena Grey; 10/10; zdrowa (Ranga III; Skany)
- Davy Uquell; 12/12; zdrowy (Ranga II; Zbrojny)
- Frank Hodowski; 12/12; zdrowy (Ranga III; Produkcyjny Lekki)
---
- Oki, doki, mam znowu lapa no to lecimy z kolejną turą
Mam nadzieję wrócimy do tygodniowego rytmu.
- Właściwie jest trochę niekomfortowe, że 2 Graczy ma swoje specowe budynki w bazie a dwóch nie ma. No wyszło z powodu zawirowań przy rekrucie i nie ma tu niczyjej winy. Ale trochę niekomfortowe. Więc powiedzmy umówmy się, że w lutym doślą wam z NY po jednym wybranym przez Arvelusa i Stalowego segmencie bazy.
- Poza tym jak chcecie możecie sobie powymyślać szefów pozostałych Działów. Jak dobrze liczę to zostało 6 stanowisk do obsadzenia (logistyk, admin, PR, inżynier, mechanik i kontrahent). Jest was czterech więc jakoś się dogadajcie co i jak. Tylko to ma być for fun a nie żeby jakieś wojny i kwasy przez to były
A jakby co tu jest taki cwany generator:
https://www.fakenamegenerator.com/
- Ponieważ jesteście dość małą bazą (ale dość pełną bo liczebnie 40/40 ludków) to właściwie nie szefem Wydziału musi być któryś z szefów Działów pod niego podlegających.
- Co do posta to jest piątkowe zebranie uczestników planowanej akcji w klubie. Tydzień zeszło w tej turze na różne przygotowania tego co potrzebne i co dało się zrobić. Skracając to skanerzy przygotowali 8 legend a biolab szminkę i antidotum. Nie starczyło czasu na nic innego.
- Macie więc do dyspozycji w tej chwili ok 3-4 zgłoszonych do tej pory osób (1-2 od skanerów, 1 z biolaba i 1 ze zbrojnego) osób + na akcji będzie dwójka agentów ale oni mają własne papiery, legendy i środki transportu. Możecie sobie dokoptować jeszcze kogoś ze swoich działów no albo nie i wówczas te legendy zostaną na inną okazję.
- Co do legend czyli alterego to możecie sobie sami wymyślić jak się wedle nich nazywacie swoich BG/BN. To tak dla frajdy Gracza bo w świecie gry oczywiście postacie dostają przygotowane przez Lawa gotowce. Z jeden dzień musicie poświęcić by wkuć te dane byście wiedzieli jak się po nowemu nazywacie (skill Pamięć jakby co przyszło testować).
- Legendy są nastawione na przeciętnych korposzczurów bo takie najłatwiej przygotować i jednocześnie są dość uniwersalne.
- Zdecydujcie kto, jak, z kim, jakim autami jedzie. Macie do dyspozycji 2 z 3 aut (2 średnie i 1 lekki). Wiadomo, w razie wpadki i utraty zwiększa się ryzyko utraty maszyny ale też każda maszyna więcej daje większe pole do popisu całej grupie. Więc ustalcie co bierzecie. Para agentów ma własne samochody i oni przyjadą i odjadą z klubu samodzielnie.
- Produkcyjni z obydwu działów zmajstrowali skrytcę w jednym z samochodów. Możecie traktować to jak 1 slot na ekwipunek. Czyli zmieści się tam coś co nie przekracza pojemnościowo 1 slotu np. 3 granaty, 1 pistolet, 1 nóż itd. Niemniej skrytka działa prawdopodobnie w samochodzie ale już nie jesli taki sprzęt opuści skrytkę. Czyli można go dość bezpiecznie mieć w skrytce, na zewnątrz gdzie nie ma czujników ale robi się problem przy jakimkolwiek skanie.
- Podobnie James ma odznakę i zezwolenie na broń (jakaś br.kr.lek) ale nie może jej wnieść do klubu. Jeśli wejdzie do klubu będzie musiał zostawić broń u ochroniarzy.
- Ze sprzetu na misję to co w poście. Czyli dla kazdego starczy po komlinku w ucho i pojemniczku z gazem pieprzowym. Oba te rzeczy powinny przejść bez trudu przez kontrolę w klubie. Do tego są 2 paralizatory. Można je brać albo nie. Możliwe, że selekcjonarzy potraktują to jak broń i każą zostawić u siebie albo i nie jak broń tylko sprzęt do samoobrony i pozwolą go wnieść do środka.
- Z powodu bramek skanowych wniesienie do klubu jakiejkolwiek standardowej broni czy czegoś co ma znamiona/kształty broni, jest bardzo trudne. Więc jak już to trzeba kombinować tymi zasobami co są na stole albo kombinować coś innego.
- W tej turze jeśli ktoś ma jakieś ostatnie poprawki czy co ma okazję. Są pi x oko ostatnie 24 h przed misją. Ja w następnej turze chciałbym już zacząć turę z klubem i misją. Więc co ma być do załatwienia/przygotowania/pogadania w tej turze to trzeba załatwić w tej turze.
---
- Góra zgodziła się by Lekcy pędzili bimber jako srodek na wymianę ze światem zewnętrznym. Pod warunkiem, że nie obniży to zdolności bojowej xcomowców w tym samej obsady lekkiego.
- Ponadto zgodziła się z sugestią by lekcy pomogli handlowym w rozwiązaniu kwestii kolorytu miejscowego.
- Przez te parę dni udało się mniej wiecej zorientować co jest co. Wygląda na to, że miejscowy koloryt to jakaś banda małolatów z za dużą ilością czasu wolnego. Pod względem sprzętowym wydają się mieć sprzet typowo przypadkowo - uliczny, głównie broń ręczną.
- Problem jest, że ani góra, ani handlowi, nie chcą zaczynać od krwawej czystki małolatów na ulicy. Więc albo lekcy jakoś ich przekonają, że to konieczne albo wymyślą coś innego.
- W każdym razie no teraz lekcy mają problem do rozwiązania. Handlowych jest ze 2-3 osoby z czego praktycznie non stop w trasie czy interesach więc niezbyt mogą sobie pozwolić na "zajmowanie się" rozwydrzoną bandą. No a lekcy mają czas i jest ich znacznie więcej.
- W tej turze chciałbym by po takim ogólnym rozpoznaniu wstepnym co jest w moim poście pojawiły się jakieś konkrety/pomysły co zrobić z ową młodzieżówką. Możesz się cofnąć o dzień czy dwa bo u chłopaków z powodu akcji w sobotnią noc pewnie będzie silne zagęszczenie akcji. U Hodowskiego może to być tak powiedzmy w tej turze okolice czw - sb.
---
- Coś niejasne, coś zgapiłem czy co to pytać :>