Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-07-2018, 18:46   #1
Jacques69
 
Jacques69's Avatar
 
Reputacja: 1 Jacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Na Łasce Huttów

Gorąco zapraszam na discorda, o zaproszenia na nasz kanał proszę pisać do xPain666#9340
Na kanale proszę ustawić sobie pseudonim, taki jak nazywa się wasza postać. Trochę rzeczy powielę, wrzucę tu pewne informacje, zasady.

STORYTELLING - pozwalam na drobne elementy storytellingu, w stylu mało istotnych rozmów, z wymyślonymi npc, jednak każdy trochę poważniejszy test musicie rzucać, np. przekradnięcie się obok strażnika, zastraszenie kogoś, dźgnięcie kogoś nożem. Jestem dosyć często dostępny, mogę rzucać testy w telefonie w pracy, gdziekolwiek jestem, więc po prostu pytać, mówić co robicie, jakiego macie skilla, a ja wam rzucę i wyjaśnię efekt.

Gdoc na discordzie na kanale informacyjnym.


Osoby, które we wstępie kończą jakimś wydarzeniem (Alette, Rhail, Orflick, Lyssa, Gerdarr, Hastal i Hokk) proszę - tak dla pewności - pierw o opisanie postaci i opisanie z własnej perspektywy tego, co ja napisałem bardziej szczegółowo, a potem przejdziemy do odgrywania tych sytuacji.


Materiały w budowie.

Ściąga z najważniejszymi terminami



O miejscu akcji (będzie aktualizowane, jak tylko sobie coś przypomnę, będę powiadamiał na discordzie o nowościach):
Aby wejść do Pałacu, trzeba przejść kontrolę i mieć odpowiedni powód wizyty. Na audiencje do Grakkusa nie przyjmuje się byle kogo, najpierw trzeba się wykazać.
Aby wyjść z Pałacu, również trzeba przejść kontrolę, niektórzy z was mają limity przepustek (Lyssa, teoretycznie Gerdarr, ale nikt poza Evirą tego nie przestrzega), od innych po prostu oczekuje się po prostu wyjawienia celu wyjścia na miasto (Alette, Rhail, Sudodth, Marka)
W pałacu macie swoje kwatery (ci którzy zaczęli grę na służbie u grakkusa oczywiście), otwiera się je kartą, Castant Audet ma zapasowe wersje, tzn. nie jesteście pewni, być może ma po prostu jedną uniwersalną kartę. Ale raczej nie przeprowadza żadnych rewizji, chyba że niewolnikom.

Doba na Nar Shadda trwa 84 godziny (w uproszczeniu) jest to podział 24 + 24 + 24 + 12, czyli 3 i pół dnia, a więc dokładnie pół tygodnia. Noc trwa 36 godzin, dzien 48 godzin. Na niższych poziomach nie za bardzo czuć różnicę, ale wiedzcie, że jeśli ktoś mówił wam, że pracował całą noc, to to nie jest jakieś marne 7 godzin, tylko 36 )
Ale jeśli ktoś będzie mówił, że zrobię to jutro, pójdziemy za dwa dni, to nie liczcie całej doby nar shaddańskiej, tylko naszej normalnej ludzkiej, żeby już nie mieszać. Taki niuansik po prostu.



Destiny Pool. Na początku każdej sesji gracz rzuca jeden raz białą kostką. Można na nich wyrzucić białe i czarne oczka, z szansa na pojedyncze białe oczko i podwójne, tak samo z czarną. Fizycznie wyglądałoby to jak moneta, którą sobie przerzucasz, tylko że możesz przerzucać albo jak jest orzeł albo reszka, w tym wypadku białe. Ten Destiny Pool jest wspólny, każdy może z niego korzystać, ale jeśli ktoś zużyje wszystko innym, to może liczyć na życzliwy w&#%@#%ol.
Nasza sesja jest jedną wielką sesją, więc będę przerzucał je co tydzień. Co możecie z tym robić? Jak to działa.
Białe oczka są do waszej dyspozycji, jeśli je przerzucicie, zamieniają się na czarne. Czarne z kolei są do mojej dyspozycji. I tak sobie nimi odbijamy. Przy takiej liczbie graczy myślę, że to zawsze będzie wyważone, chyba że dojdziecie do jakiejs naprawdę dramatycznej sytuacji.
Co można robić z tymi destiny tokenami:
"Pomocna Dłoń" Ulepszasz swój dowolny rzut - tzn. zmieniasz jedną zieloną kostkę na żółtą dla osiągnięcia lepszego wyniku, jeśli już masz same żółte, to dodajesz zieloną.
"Podnoszenie Stawki" Przeciwieństwo powyższego. Utrudniasz rzut przeciwnikowi, np. gdy próbuje cię trafić toporkiem. Wtedy zmieniasz jedną fioletową kostkę na czerwoną.
"Specjalne umiejętności" Niektóre talenty i specjalne umiejętności wymagają przerzucenia jednego lub więcej oczek destiny pointów.
"Wstawka narracyjna albo szczęście" Dopowiadasz drobne rzeczy do narracji, które nieco mogą zmienić sytuację na twoją korzyść. Np. okazuje się, że na końcu twojej drogi jest stroma ściana, a ty nie zabrałeś liny. Przerzucasz tokena i mówisz "Ale jestem głupi, przecież spakowałem linę z hakiem do drugiej torby!", bam, jednak masz tę linę z hakiem, możesz się wspinać. Inny przykład - ktoś został ciężko ranny, nie ma żadnego medyka, nie macie stimpacków, przerzucasz więc token, plaśniesz się w czoło i przypomnisz sobie, że masz schowanego stimpacka w tylnej kieszonce, możesz uratować kolegę. W ten sposób można "wyczarować" drobne przedmioty o wartości parudziesięciu kredytów. Wszystko też w gestii gracza, jeśli ktoś inną wstawkę fabularną wymyśli, to mogę to uznać w zamian za tokena lub dwa.

Umiejętności oznaczone "ONCE PER SESSION" - to ma sens, gdy się gra na żywo, przez cały dzień grania użyjesz tej umiejętności w najważniejszym, kulminacyjnym punkcie rozgrywki, by zmienić jej przebieg. U nas tak tego nie można odegrać, umawiamy się tak. Umiejętności "Once per session" możemy używać raz na cztery moje posty, albo raz na miesiąc, w zależności co nastąpi szybciej. Będę pisał po każdym takim poście, że się resetuje licznik "cooldowna"

Exp będę przydzielał co dwa moje posty, na początku dostaniecie troszeczkę więcej, żeby się lepiej rozwinąć.
 

Ostatnio edytowane przez Jacques69 : 23-07-2018 o 09:13.
Jacques69 jest offline