Witam.
Chciałbym poprowadzić sesję, której, prawdopodobnie, na tym forum jeszcze nie było. Gra osadzona jest w świecie gry komputer Disciples II (wraz ze wszystkimi dodatkami). Wiem, że część forumowiczów nigdy nie grała w DII, więc na końcu zamieszczam krótką instrukcję dla gracza.
Z lasów, gór i podziemi wyłoniły się tysiące zielonoskórych. Orkowie, gobliny, trolle i ogry naparły na twierdze krasnoludów i ludzi, odcinając je od siebie. Elfy skryły się w swoich puszczach, legiony pana zniszczenia Bethrezena zniknęły w czeluściach piekieł. Słudzy Mortis, hordy nieumarłych rozsypały się w pył, udając prawdziwych zmarłych. Znienawidzone frakcje zdecydowały się na wspólne rozwiązanie problemu zielonoskórych. Każda ze stron wysłała do najwyższego szczytu położonego w Wysokiej Annulii, swojego posłańca. Od zawsze pozostająca w niczyich rękach kraina pozostała niezbadana, ale dyplomaci bez problemów dotarli do "szczytu".
Pierwszy wystąpił dyplomata Imperium. Wysoki, postawny mężczyzna zaczął przemawiać:
Wielkie Imperium Wszechojca oferuje swoje wsparcie, ale nie za darmo. W razie zwycięstwa nad zielonoskórymi, każda ze sprzymierzonych stron zobowiąże się do nieatakowania naszych ziem. Dodatkowo, żądamy także piątej części terytorium Wysokiej Annulii, jako nagrodę. - skończył. Od stron pozostałych delegacji dały się słyszeć pomruki niezadowolenia.
Drugi wystąpił niski, brodaty krasnolud.
Ekhem, ekhem... No więc... Krasnoludy zgadzajom siem na połonczeniem swych sił z nendznymi elfami, jeszcze nendzniejszymi ludźmi, śmierdzoncymi demonami i jeszcze bardziej śmierdzoncymi umarlakami, no. W razie zwycienstwa, każda ze sprzymierzonych ras zobowionże siem do zwrotu zajentych przez zielonoskórych twierdz krasnoludów, i odda piontom czenść Wysokiej Annulii jako nagrodem za wsparcie. No, byłoby normalnie na tyle. - wyburczał. Tym razem zdawało się, że wszystkie strony wybuchną krzykami, ale nic takiego się nie wydarzyło.
Od strony południa wyszedł poparzony, płonący opętaniec. Zaczął mówić.
Leghiony pothępionych zghodzą się na przhyłączhenie do bithwy pod wahunkiem, żhe khażda zhe sthon oddha dzhiesiąthą czhęść pophulacji jakho ofiarhę Bethrezenowi. - ludzie, krasnoludy i elfy nie wyglądały na zachwyconych. Nieumarli nie przejęli się.
Tym razem wystąpił śmierdzący, oblepiony muchami nieumarły.
Sssssłudzy Mortissss przyłączą sssssię do walki pod warunkiem, że cccccco piąty zzzzzzzmarły czzzzzzzłowiek zzzzzosssstanie oddany w ofierze śśśśśśmierciii. Dodatkowo żądamy dwóch piątych czzzzęśśśści Wyssssssokiej Annnnuliii. - wymówił widmowym głosem. Ludzie zaczęli szeptać między sobą.
Ostatni wyszedł dumny, rosły elf.
Sprzymierzone armie elfów dzikich i szlachetnych, oraz centaurów, zgodzą się na walkę pod warunkiem, że połowa lasów cesarstwa Nevendaar zostanie oddana pod władzę elfów. Żądamy także piątej części Wysokiej Annulii jako nagrodę za udział w boju. - wypowiedział dość szybko.
Po chwili wystąpił decydent, człowiek o imieniu Graham Bode.
Czy wszystkie strony zgadzają się na postawione warunki i wydanie po jednym ze swoich przedstawicieli, jako drużynę do walki z wrogiem? - wykrzyczał. Wszystkie strony zaczęły rozmawiać między sobą, aż wszyscy dyplomaci podnieśli ręce na znak zgody. Z ich szeregów wystąpiło pięciu wybranych.
To wy, ma się rozumieć
Potrzebuję dokładnie, tylko i wyłącznie, pięciu graczy. Dlaczego? Otóż do dyspozycji jest tylko 5 ras (grywalnych z D II). To jest:
Przymierze elfów (Elfy)
Górskie klany (Krasnoludy)
Imperium (Ludzie)
Legiony potępionych (Demony)
Hordy nieumarłych (Nieumarli)
Na początku każdy z chętnych musi wybrać klasę postaci. To są następujące:
- Wojownik
- Czarodziej
- Strzelec
- Wsparcie
Potem wybieracie płeć. To bardzo ważne, ponieważ płeć otwiera jedne drogi, a zamyka inne. To znaczy, że kobieta nie może być opętanym (tak ustaliłem), a mężczyzna nie może być sukubem. To odnośnie płci
Teraz przyszedł czas na profesję. Tutaj muszę się rozpisać, więc nie traćmy czasu:
IMPERIUM
WSKAZÓWKI ODNOŚNIE ODGRYWANIA POSTACI NA PW PO ZAAKCEPTOWANIU POSTACI
Wojownik
Giermek - może iść w kierunku:
- Łowca czarownic -> Inkwizytor -> Wielki Inkwizytor
- Rycerz -> Rycerz Imperium -> Anioł (LUB) -> Rycerz Imperium -> Paladyn -> Obrońca wiary (LUB) -> Paladyn -> Święty Mściciel
Czarodziej
Tutaj tylko jeden kierunek rozwoju:
Uczeń -> Mag -> Czarodziej -> Biały Czarodziej
Strzelec
Łucznik -> Strzelec -> Imperialny Zabójca
Wsparcie
Droga 1:
Akolita -> Kapłan -> Kapłan Imperium -> Hierofanta
Droga 2:
Akolita -> Kleryk -> Matriarcha (nie pytajcie mnie skąd to się wzięło. Powinna być matrona) -> Prorokini
GÓRSKIE KLANY Wojownik
Droga 1:
Krasnolud -> Wojownik -> Góral -> Pustelnik
Droga 2:
Krasnolud -> Wojownik -> Góral -> Wilczy władca (Duch Fenrira)
Droga 3:
Krasnolud -Wojownik -> Weteran -> Czcigodny wojownik -> Mistrz Runów
Droga 4:
Krasnolud -Wojownik -> Weteran -> Czcigodny wojownik -> Król Krasnoludów
Strzelec
Droga 1:
Miotacz toporów -> Kusznik -> Strażnik kuźni
Droga 2:
Miotacz toporów -> Kusznik -> Miotacz płomieni
Czarodziej
Droga 1:
Lekkostopy -> Nowicjusz -> Alchemik
Droga 2:
Lekkostopy -> Nowicjusz -> Druid -> Arcydruid
Wsparcie
Droga 1:
Górski olbrzym -> Skalny olbrzym -> Lodowy olbrzym -> Syn Ymira
Górski olbrzym -> Skalny olbrzym -> Burzowy olbrzym -> Starszy
Tyle
Legiony potępionych Wojownik
Opętany -> Berserk -> Antypaladyn -> Rycerz piekieł
Czarodziej
Droga 1:
Wyznawczyni -> Czarownica -> Wiedźma -> Sukuba
Droga 2:
Wyznawca -> Czarnoksiężnik -> Sobowtór
Droga 3:
Wyznawca -> Czarnoksiężnik -> Demonolog -> Inkub
Droga 4:
Wyznawca -> Czarnoksiężnik -> Demonolog -> Pandemoniusz -> Modeusz
Strzelec
Gargulec -> Marmurowy gargulec -> Onyksowy gargulec
Wsparcie
Droga 1:
Diabeł -> Demon -> Moloch -> Zwierz -> Tiamath
Droga 2:
Diabeł -> Demon -> Moloch -> Władca piekieł -> Włodarz
Diabeł -> Demon -> Moloch -> Władca piekieł -> Zgłebiczart
Już... prawie...
Hordy nieumarłych Wojownik
Droga 1:
Wojownik -> Templariusz -> Mroczny władca
Droga 2:
Wojownik -> Zombie -> Wojownik szkieletów -> Czempion szkieletów -> Widmowy wojownik
Czarodziej
Tu dużo...
Droga 1:
Wtajemniczony -> Czarownik -> Upiór -> Śmierć
Droga 2:
Wtajemniczony -> Czarownik -> Upiór -> Zmora
Droga 3:
Wtajemniczony -> Czarownik -> Nekromanta -> Licz -> Arcylicz
Droga 4:
Wtajemniczony -> Czarownik -> Nekromanta -> Wampir -> Starszy wampirów
Strzelec
Duch -> Widmo -> Odcień
Wsparcie
Droga 1:
Wiwerna -> Smok zagłady -> Smok śmierci -> Smoczy lisz
Wiwerna -> Smok zagłady -> Smok śmierci -> Smok plagi
prawie...
Przymierze elfów Wojownik
Droga 1:
Centaur lansjer -> Szarżujący centaur
Droga 2:
Centaur lansjer -> Centaur strażnik -> Dziki centaur
Czarodziej
Droga 1:
Adept -> Przewodnik -> Teurg
Droga 2:
Adept -> Przewodnik -> Archont
Strzelec
Dobra... Dostępne drogi:
Zwiadowca -> Strażnik -> Strażnik gaju (ogień)
Zwiadowca -> Strażnik -> Wartownik (woda)
Zwiadowca -> Myśliwy -> Żądlec
Zwiadowca -> Myśliwy -> Bandyta -> Łowca -> Grabieżca
[b]Wsparcie:
Droga 1:
Leśny duszek -> Wyrocznia -> Opiekunka gaju -> Sylfida
Droga 2:
Leśny duszek -> Wyrocznia -> Opiekunka gaju -> Tancerka ognia
TYLE!
No więc wiem, że nazwy są kijowe, ale to są oryginalne nazwy Disciples II, więc wątpliwości kierować do wydawcy ;p
Ponieważ niektóre profesje mają tylko dwa rozwinięcia, dla nich będę próbował wymyślać inne rozwiązania, by gra szybko się nie znudziła. Ale nie łudźcie się, od razu arcywampirem nie zostaniecie
Zapewniam.
Czego spodziewać się na sesji?
Na pewno sporo walki. Ale nie będę zanudzał was smutami, jak to taki i taki ściął łeb temu i tamtemu, i w związku z tym limfocyty... i plepleple. Nie. Nie o to chodzi.
Na pewno także trzeba będzie myśleć, także sporo.
I najważniejsze. WSPÓŁPRACA! Wiem, że nieumarli z ludźmi się nie lubią, ale bez przymierza wszystkie rasy padną. Dlatego możecie rzygać na swój widok, ale chociaż z pozorów bądźcie dla siebie mili
Pytania walić w temacie. Karty postaci na PW. Mają się składać z tego, co uważacie za słuszne
Nie uznaję cech itp. JA decyduję o losach walki czyli czy trafiacie i z jaką siłą. Mam nadzieję, że to jasne. Chyba wsio. Zapraszam.