Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-09-2018, 14:26   #14
Kelly
 
Kelly's Avatar
 
Reputacja: 1 Kelly ma wyłączoną reputację
Szafy stały na tym samym piętrze w dwóch osobnych pokojach. Pokrytych dosyć kurzem, ale widać było, iż niekiedy są sprzątane.
- Gospodyni czasami robi tutaj jaki taki porządek - wyjaśnił wskazując na szafy. - Oczywiście nie wewnątrz, ale przeciera kurze.
Były wszystkie co do jednej bardzo stare, najmłodsza pewnie miała ponad sto, może sto pięćdziesiąt lat oraz oczywiście wszystkie wymagały odnowienia prezentując się obecnie po prostu kiepsko. Jednak podczas swoich najlepszych lat prezentowały się ładnie. Brytyjka oceniała je na XVIII wiek, poza tą jedną, trochę młodszą. Wszystkie były ładnie zdobione ora przeważnie wykonane z ładnego orzecha.
- Matka wyjeżdżając zostawiła tutaj właściwie całą swoją garderobę. Wszystko. Oceniła bowiem, iż nie ma sensu targać cokolwiek do Ameryki. Jaaa wiesz ... nie znam się na kobiecych strojach, mogę pomóc, ale musiałabyś mi mówić, czego szukać. Ubrania są ułożone, matka jest porządnicką skrupulantką - dodał ponadto otwierając wszystkie sześć sympatycznych szaf. Faktycznie, wewnątrz wszystkie ubrania były ładnie ułożone oraz odpowiednio posegregowane.
Ubrania były w dobrym stanie i część nawet pasowałaby do tego co było obecnie modne. Problem był jedynie z tym, że Amanda była wyższa od matki Tomasso i miała typową figurę w kształcie klepsydry. Szybko okazało się, że będzie musiała poradzić sobie w sukience, lekko przykrótki rajstopach i lekko ciasnych butach. Za to piękny dwurzędowy płaszcz okazał.się być idealny… no może byłoby lepiej jakby go poluzować w okolicy piersi. Pomógł brak stanika i tylko jedna warstwa ubrań.
- Pięknie ci - powiedział, choć momentami owa kompozycja ubrań wydawała się nieco dziwna.
- Jest cudownie. - Uśmiechnęła się do swojego kochanka. - To… zjemy razem obiad?