1) Tak jak pisałem w temacie rekrutacyjnym, czas akcji to rok 2004
2) Dowolnie, jak długo sensownie zmieścisz się w ograniczeniach mechanicznych i zależnie od tego ile historii postaci chce ci się tworzyć
3) Nie, ale jeśli będziesz miała coś co różni się od wersji z której korzystam albo bardzo nietypowego, to będziemy musieli to omówić.
4) Przygotuj ogólnikowe propozycje, a jeśli nie będą kolidować z moimi planami (a nie powinny, bo te też są póki co dość ogólne) to dopracujemy wspólnie szczegóły.
Dodaję, bo niejasność pojawiła się w innym temacie:
wyjaśniam:
zamiast robić postać normalnie, podałem górne granice np: Dyscypliny 10 co oznacza, że jeśli ktoś zrobi postać z 12 kropkami w Dyscyplinach to mu jej nie zaakceptuję. 10 to maksimum. Ale nie obowiązek. Jeśli ktoś chce zrobić postać, która np: ma niskie wszystkie Atrybuty Społeczne, to nie musi do nich na siłę dodawać kropek, bo ja podałem, że przysługuje wam 25 i gdzieś je trzeba upchnąć. Można wziąć mniej (gracze nieczęsto z tej opcji korzystają, ale zdarza się, jeśli ktoś ma jakiś bardzo konkretny koncept na postać).
Co do Zalet/Wad (Merits/Flaws) to nie przepadam za nimi pod względem mechanicznym, dlatego ich nie uwzględniłem. Co nie znaczy absolutnie, że nie można ich wykorzystać pod względem fabularnym! Wręcz przeciwnie! Miło będzie jeśli pomyślicie o tym, żeby ewentualne Zalety zbalansować Wadami albo zmniejszeniem sobie jakiejś innej cechy, nie zmuszam jednak do tego, żeby zostawić wam jak najwięcej wolności przy dopracowaniu waszego bohatera
Zaś jeśli chodzi o wartość Ścieżki/Człowieczeństwa - tu podobnie, śmiało sobie ustalcie taką wartość jaką sądzicie, że do waszej postaci pasuje, pamiętając, że będziecie musieli to odgrywać, toteż nie polecam szczególnie wysokich wartości (7 i wyżej), ale nie zabraniam, jeśli komuś się marzy postać "z zasadami".