Sorki Darken za zaśmiecanie tematu :>
Co do schematów, tutaj ja mam swój ulubiony. Tworzone przeze mnie przygody nie polegają na żadnym z przedstawionych przez Ciebie schematów. Raczej staram się tworzyć przygody, które pozwalają graczom rozwijać swoją własną inteligencję. Dlatego scenariusze staram się tworzyć z głową, i żeby gracze musieli użyć swojej głowy. Znajdowanie czegoś to nie dla mnie, zabijanie też nie, ponieważ zabijanie polega na rzutach kostkami. Dostarczanie też nie, ponieważ w scenariuszach stawiam na intrygę, a nie na określone polecenia. Zdobywanie czasami, aczkolwiek rzadziej. Jeżeli robię scenariusz, w którym gracze muszą coś zdobyć, to jest to coś, bez czego gracze nie są w stanie kogoś zabić. Prędzej łącze schematy, ale ZAWSZE unikam wykonywania określonych zadań, czyli jak ktoś mówi graczom co ma robić. To nie przygoda, to praca