Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-10-2018, 16:35   #1
Obca
 
Obca's Avatar
 
Reputacja: 1 Obca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputację
[DnD 5e] Poranek Chochoła

Julius Ferastern prowadził grupę ‘Chochoła’ do zaznaczonego miejsca na mapie. Był nieoficjalnym, przywódcą tej małej drużyny, wyznaczonej przez Barona von Hoffera do sprawdzenia plotek o wypędzeniu mieszkańców z pewnej małej twierdzy krasnoludziej na jego ziemiach. “Dom klanu Młotodzierżców został przejęty przez hobgobliny” - tak niosła plotka. Von Hoffer ze względów politycznych nie mógł takiej nowiny zignorować, zwłaszcza kiedy dostawa krasnoludzkiego piwa nie dotarła do miasta, ale też nie zamierzał wysyłać swoich najlepszych ludzi do czegoś, co mogło być zwykłą bujdą.
Niemniej krasnoludy z tego klanu zawsze były przyjacielskie i cieszyły się przychylnością mieszkańców, już nie wspominając o myśli, że jakieś hobgobliny mogły właśnie teraz marnować całe krasnoludzkie piwo.
Paladyn, oprócz zadania “Załatw to!”, dostał też do pomocy trójkę “ludzi” na usługach Barona. Odwrócił się na koniu i omiótł wzrokiem jadących zanim ‘pomocników’

Shayn Harmyn, młody zaklinacz, który dostał się do Nikora Surmana, nadwornego maga, jako asystent, by doszkalać się pod okiem jednego z najlepszych magów w królestwie. Jako najmłodszy stażem był często oddelegowany do brudnej roboty.Wysoki mężczyzna, dość szczupły. Opanowany w gestach, porusza się w sposób świadczący raczej o zwinności, niż sile.
Opalona twarz, lekki zarost, brązowe oczy, brązowe (wiatrem czesane) włosy, grzywka często spadająca na oczy. Na twarzy często gości uśmiech.
Ubranie, na pozór zwykłe, jest bardzo porządne i dobrze utrzymane. Wszędzie chodzi z lutnią i niektórzy biorą go za barda.

Młoda kapłanka pochodzącą z jednej ze szlacheckich rodzin z królestwa. Przebywa na dworze jako ‘zastaw’, do momentu kiedy jej rodzina spłaci baronowi dług jaki u niego zaciągnęła po czasie wielkich pożarów, które zdewastowały ich ziemie i zmusiły do zapożyczania się u pana ziem i zaprzyjaźnionych rodzin szlacheckich.
Kobieta nie odzywała się za dużo i wyglądała dosyć niepewnie. Prawdopodobnie pierwszy raz została wysłana na taką misję i nie do końca wiedziała, co by mogła robić by być pomocna. Nawet jej strój nie do końca pasował do podróży, długa biała prosta sukienka i biały płaszcz dawał jej wygląd bardziej ‘księżniczki’ niż kapłanki.

Oraz wyciągnięta z lochu Rayla, złodziejka złapana w skarbcu parę miesięcy temu. Miała zostać stracona, ale Baron odkładał tę decyzję na później, aż w końcu nadarzyła się okazja zrobienia z więźnia użytku. By zapobiec ewentualnej ucieczce Baron rozkazał swojemu magowi przywiązać magicznie elfkę do osoby wojownika - jeśli oddaliłaby się od niego na więcej niż cztery kilometry, jej głowa wybuchłaby na drobne kawałeczki. Rayla jest młodą (jak na elfie realia), dość wysoką kobietą o ciemnych oczach i kruczoczarnych włosach, które rozpuszczone sięgają aż do jej kolan.

Julius szacował, że przy aktualnym tempie dotrą na miejsce za trzy godziny. Trzy godziny bo dowiedzieć się, co jego ‘załoga’ potrafi i do czego można ich wykorzystać. Ogólniki znał, zostały mu przedstawione przez radcę Dworu Barona, ale, jak to mówili, demony tkwią w szczegółach.

[Od MG co wiadomo o Twierdzy: Położona jest całkowicie pod ziemią, wejście do niej stanowi wieżyczka wystająca z ziemi, Klan stanowi około 30 osób, mieszkańcy dostarczają do miasta 7 gatunków najlepszych piw w mieście.

Uwagi od MG: krótki opis prezencji postaci można dać pod waszą charakterystyką,
Złodziejka Rayla - godzinę przed wyruszeniem z miasta zostałaś wypuszczona z lochu dano ci broń, twoje wytrychy i lekki pancerz. Oraz odprawiono rytuał i obrazowo pokazano na innym więźniu, co się stanie, jak oddalisz się od Juliusa na więcej niż 4 kilometry.
Shayn Harmyn, - starsza asystentka powiedziała ci dwie godziny przed wyruszeniem, że masz się zgłosić do rycerza Juliusa, bo jesteś mu niezbędny w jakimś zadaniu poza miastem.
Kapłanka. zarządca dworu przekazał ci dwie godziny przed drogą że wyruszasz pomóc krasnoludzkiemu klanowi który jest w potrzebie, będzie ci towarzyszył Kapitan Julius oraz dwójka innych ochotników
Julius dwie godziny przed wyjazdem powiadomili cię o misji. Masz sprawdzić co się dzieje w siedzibie krasnoludzkiego klanu i to załatwić, Dostaniesz do pomocy maga, kapłankę i jednego więźnia z lochów. Musiałeś przejść też rytuał uwiązania do ciebie więźnia, widziałeś też co stanie się ze złodziejką jak oddali się od ciebie na więcej niż 4 kilometry.



 

Ostatnio edytowane przez Obca : 03-10-2018 o 17:05.
Obca jest offline