Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-10-2018, 21:58   #39
pi0t
 
pi0t's Avatar
 
Reputacja: 1 pi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał druidh Zobacz post
Myślałem o tym co skleić przez chwilę i wydaje się, że profesje bojowe mogą mieć zdecydowaną przewagę w nawiedzonym zamku. Bardowie, majordomusy i mistrzowie cechu krawieckiego mogą długo nie pozyc.

Mroku, będzie zajęcie dla postaci niebojowych? Albo subtelnego strytobojcy?
Ale medyk, akolita, czy inny nekromanta* powinien być użyteczny.


* kuszące jeśli w drużynie byliby prawie sami łowcy czarownic, a nikogo od wykrywania magii. /nie musi być parzcież złym człowiekiem
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline