Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-11-2018, 13:19   #39
Kal_Torak
 
Reputacja: 1 Kal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Leoncoeur Zobacz post
Mnie ostro zaciekawił sztywny i niezmienny ST 6 (co Amon na zlocie mówił), a o ile dobrze pamiętam trudniejsze akcje to wymóg większej ilości sukcesów.
Rozwiązanie podobne do tego zastowanego w Klanarchii - tam również testuje się pulę k10 na stałym stopniu trudności 6+.

Mnie ciekawi bardziej czy testy w tym walki oprą na testach przeciwstawnych, czyli: pula vs pula = różnica to przebicia. Ilość przebić to rany, a wszelkie wyparowania (pancerz) odejmuje się od przebić. Wszystko zawarte w jednym teście, bez dodatkowe turlania na obrażenia/wyparowania i upierdliwego podziału na atak i obronę (rozstrzygnięcie starcia w każdej rundzie, za wyjątkiem remisu w sukcesach).
 
Kal_Torak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem