Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-11-2018, 12:38   #33
Fenrir__
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Zakładałeś na początku, że sesja ma mieć charakter warsztatowy. To podrzucam ci jeden z trudniejszych tematów. Bo podręcznik jest niejasny w tym zakresie. Dla mnie najlepiej prezentują się dwie możliwości.

Można to rozegrać na zasadach odepchnięcia - ja osobiście tak bym zrobił. A sporny test siły z jokerem w tle może wyjść niezwykle obrazowo.

Można to rozegrać na zasadzie chwytu (test walki) a następnie akcji rzutu - i tu dylemat, bo można pójść w mechanikę supersiły i potraktować to jak rzut przedmiotem improwizowanym, albo jakoś inaczej to rozegrać. W takim wypadku chciałbym wykonać w turze 2 akcje.

Problem mechaniczny dotyczy również drugiej ofiary. Ja u siebie przyjmuję mechanikę zderzeń, więc oboje dostają równe obrażenia, czyli tyle samo kostek.
 
Fenrir__ jest offline