[quote="Jaśmin"]
Śmiałe założenie.
[quote]
bo jestem śmiałym chłopcem.
A tak na serio, to wiadomo . dlatego pisałem "generalnie", a nie "na bank".
Zawsze ktoś może przebić się przez skałę, choć to nie łatwe (dodatkowy hardness).
Może dispellem potraktować zabezpieczenie przed teleportami i sie teleportować lub być bezcielesny.
Może umieć przechodzić przez kamień.. (burrowing, earthmovement itp).
Może czarami kształtować kamień.
I tym podobne.
Jednak zawsze jest to jakieś zabezpieczenie.
Nie idealne, ale odcina kolejnych napastników.
Głównie chodzi o to by wyłączyć atak chmarą, jak poślesz nam powiedzmy 200.000 latających wrogów... używających łuków...
To statystycznie 10.000 strzał trafi (20 na kości zawsze trafia).
O ile istnieje szansa na przebicie się takiej strzały przez damage reduction, to taka ilość strzał wystarczy by zabić.
(Oczywiście pominąłem kilka czynników dla uproszczenia) |