Broń biała ręczna:
- Shiv
- Brass Knuckles
- Club
- Wrench
- Rusty Old Monkey Wrench
- Crowbar
- Knife
- Machete
- Sledgehammer
- Spear
- Boxing Tape
- Boxing Gloves (w tym Plated)
- Impact Gloves
- Lacerators
- Mace Glove
- Punch Dagger
- Razor Claws
- Sappers
- Shredders
- Tiger Claws
- Broken Bottle
- Cleaver
- Deco-filament
- Switchblade
- Axe Handle
- Claw Hammer
- Iron / Lead Pipe
- Slugger / Baseball Bat
- Spears: normalna, Sharpened Pole, Festering, Serrated Blade, Snake, Sharpened, Knife
- Fire Axe
- Hatchet
- Straight Razor
- 9 Iron
- Dress Cane
- Bumper Sword
- Rebar Club / Nuka Breaker
- Pool Cue
- Police Baton
- Rolling Pin
- Shovel
- Tire Iron
- War Club
- Bladed Gauntlet
- Dog Tag Fist
- Mantis Gauntlet
- Scientist Glove
Broń biała ręczna zasilana:
- Cattle Prod
- Shishkebab
Broń biała miotana:
- wszystkie powyższe włócznie
- Throwing Knife
- Chakram
- Boomerang
- Dart
- Throwing Stars
- Fantasy Ball
- Throwing Hatchet
- Tomahawk
Broń palna krótka:
- Dart Gun
- H&H Tools Nail Gun
- Flare Gun
- Flamer Pistol
- Punch Gun (.12gauge)
- Zip Gun (9mm)
- Pipe Gun (pistolet, .38cal)
- Automatic Pipe Gun (j.w.)
- Pipe Revolver (j.w.)
- Pipe Bolt-action (j.w.)
- .22 Pistol (półautomat, bez tłumika)
- .32 Pistol (pięciostrzałowy rewolwer double-action)
- Shanxi Type 17 Chinese Pistol (10mm)
- M&A Pistol (9mm)
- N99 Pistol (10mm)
- Colt 6520 Pistol (10mm)
- .357 Magnum Revolver (sześciostrzałowy single-action)
- 5,56mm Pistol (rewolwer double-action)
- 9mm SMG (z Fallout: New Vegas)
- 10mm SMG (z Fallout 3 i New Vegas)
Broń palna długa:
- Spear Gun
- Railway Rifle
- Water Gun / Acid Soaker
- BB Gun (półautomat lub lewar)
- Pipe Rifle (10mm)
- Automatic Pipe Gun (karabinek, .38cal)
- Lever-action Rifle (10mm)
- Cowboy Repeater (.357 Mag)
- Single Shotgun (.20gauge)
- Caravan Shotgun (.20gauge)
- Lever-action Shotgun (.20 gauge)
- Combat Shotgun (.12gauge, półautomat z Fallout 3)
- Winchester Widowmaker Shotgun (.12gauge, dwururka z F1/F2; w tym wersja oberżnięta - Sawed-Off)
- Varmint Rifle (czterotaktowy; z poprawką: kaliber .22LR)
- Hunting Rifle (czterotaktowy .32cal)
- Hunting Rifle (czterotaktowy .308)
- Colt Rangemaster Hunting Rifle (półautomat .223 Rem)
Granaty i materiały wybuchowe
- Powder Bag
- Molotov Cocktail / Fire Bomb
- Dynamite (laska do rzucania / podkładania)
- Long-fuse Dynamite (j.w.)
- Powder Charge
- Tin Grenade
- Dynamite / Time Bomb (podkładana bomba, zapalnik czasowy)
Broń ciężka
- Chauchat (oczywiście popsuty
)
- M60 (Fallout 2)
- Flambe 450 model Flamethrower (vel Flamer z F1 i F2)
- Flamer (wersje z F3/NV i F4)
Dostępna amunicja do broni (oczywiście jeśli dana broń może takowej używać): FMJ (standard), standardowe paliwo (Flamer/Flamer Pistol/Shishkebab), skoncentrowany kwas (Water Gun/Acid Soaker), Darts, Rail Spikes, Nails, Bulk/Surplus, JHP, dum-dum, AP, Junk Rounds, normalny śrut (buckshot), Small Energy Cell.