Wątek: Slayers RPG!
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-07-2007, 18:49   #10
Almena
 
Almena's Avatar
 
Reputacja: 1 Almena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputację
dobra, w razie czego Khel, Goury jest cały Twój!
jak dla mnie on również nie jest idiotą ;3 ma braki w wiedzy, ale w życiu radzi sobie całkiem nieźle! w końcu kto ocalił Linę od LoN ? XD powiem nawet, że to jedna z moich ulubionych postaci!




No i super – mamy już śliczną KP Zelgadisa i Pan Greywords gotów do wyprawy!
Co do mapy – nie mogę znaleźć żadnej z obrazka, ale jeśli napiszesz w poście „zerkam na mapę” powiem ci co z niej wyczytałeś

Miss Lina Inverse również ma już zestaw czarów i może ruszać w nieznane! [bez ekwipunku póki co się stawiła na moje PW, ale może jeszcze zdąży coś zabrac.... XD]

Skoro widzę że zainteresowanie jest i sesja ruszy, przedstawiam ogólne ZASADY:
- Tura trwa dobę! [lub kończy się gdy wszyscy gracze napiszą co mieli do napisania] Tura prawdopodobnie będzie kończyc się ok. południa. W czasie tury-doby gracz ma obowiązek zamieścić 1 post! J Dwa, góra trzy – np. jeśli rozmawia z innymi graczami. Jeśli zobaczę że ktoś milczy trzy tury z rzędu, a BYWA na forum online, i nie powiadomił mnie że np. jest chory, wyjeżdża itd., to WYWALĘ Z SESJI !!!! Jeśli macie jakąś planowaną nieobecność, po prostu powiedzcie i tyleJ Wtedy uznaję to bez problemu. Poza opisami na zakończenie tur robię czasem tzw. „wtrącenia”, które przyspieszają akcję – wtrącenia to posty które zaczynam znaczkiem „x” i takim też je kończę. Jesli ktoś nie napisze posta na 24 h uznajemy że jego postac po prostu podąża za resztą drużyny.
- Kolejność postowania nie jest ustalona. Staramy się jednak NIE CZEKAC aż „ktoś napisze bo ja nie mam pomysłu na post”... Gracie w RPG, i albo gracie albo chowacie się za plecami drużyny, co jest bardzo drażniące dla mg i reszty graczy – a wtedy do widzenia... Nie bać się podejmować wyzwania, jestem naprawdę wyrozumiała Gość który świetnie odgrywa swoją postać i rzuci się do ataku na wroga, ma większą szansę przeżycia niż gość który schowa się za plecami reszty i z pozoru jest poza zasięgiem wroga. Już się MG postara, żeby w zasięgu wroga się znalazł taki obibok ;3
- Posty piszemy barwne, staranne, bez błędów ortograficznych i w miarę możliwości no... jak najlepsze ŻADNYCH postów jedno, kilku linijkowych!!! Nie wymagam super talentu pisarskiego, ale nie chce czegoś w stylu: „zamykam drzwi. Siadam. Patrzę przez okno.” Można to ująć np. tak: „zamknąwszy za sobą drzwi, usiadłem na krześle i w zamyśleniu spoglądałem przez okno”... Myślę, że to oczywiste.
- Prawo nie działa wstecz i to GRACZ ma obowiązek zerkać na kartę i pamiętać jakie umiejętności i czary ma jego postać, i musi rzucać czary przed a nie po fakcie !!! Jeśli np. w trakcie walki gracz nie rzuca czaru magicznej bariery,. MG: oberwałeś. A zaraz gracz mi wyjedzie oburzony: „ale ja mam czar magiczna bariera!” – trudno, przepadło. Myślę to już jasne.
- W miarę możliwości staramy się rzucać czary nie w sposób „rzucam fireballa” tylko ‘bardziej opisowo’ np. „skupiam swoją magiczną energię, wyciągam dłoń ku wrogowi i mrużąc gniewnie oczy krzyczę zaciekle FIFEBALL!!!” [poza tym w necie można znaleźć ‘formułki’ dla niektórych czarów, myślę że takie coś umili nam wszystkim rozgrywkę i uczyni ją ciekawszą ] A to dlatego, że...>
- NIE MA rzutów kośćmi itd., więc o tym czy dana akcja gracza się powiedzie decyduje głównie pomysł gracza i OPIS akcji – im staranniejszy tym większa szansa że się uda.
- Jestem wyrozumiałym MG XD. Otwarta na dziwne pomysły graczy.
- Żadnego ewidentnego obrażania innych graczy
- Walka wygląda tak: gracz wpierw zaznacza że zamierza walczyć z daną postacią. Np. „widząc że wróg mnie zauważył, dobywam miecz i z bojowym okrzykiem biegnę ku niemu”. Tu kończymy ten post, dalej ja decyduję czy wróg przyjął walkę i opisuję jej początek. Im ładniejszy opis tym więcej ciosów zadacie celnie
- Uważnie czytamy posty!!!!!!!!! Jeśli np. NB mówi: „mam na imię X”, a za chwilę w poście gracz mi pisze: „powiedz jak masz na imię”, to odejmuję Punkty Doświadczenia!!!
- Punkty doświadczenia przyznaję za odgrywanie postaci, dobre pomysły, udane akcje itd. Praktycznie za każdy udany post przypadnie wam troszkę pd. Poziom zyskujecie co 150 pd; poziom to Pż i 1 umiejętność lub 1 nowy czar.

SPRAWY TECHNICZNE:
- Świat gry slayersowy-podrasowany autorsko.
- Gracze NIE POWINNI sami opisywać otoczenia!!! Jeśli np. MG pisze: „widzisz drzewo” a gracz; „ooo, to magiczne drzewo!” to MG się wkurza Staram się opisywać otoczenie szczegółowo, ale nie jestem w tym dobra. WIĘC, jeśli interesuje was szczegółowo „co widzicie, co słyszycie, co czujecie, jaki co ma kolor” itd., piszcie te pytania na moje gg! Jeśli wymyślacie i opisujecie efekty waszych czarów– np. piszecie że zrywa się silny wiatr, robi się zimno itd., - z reguły takie coś nie szkodzi fabule, a urozmaica rozgrywkę, więc nie wściekam się za to podobnie z opisami mniej znaczących pomieszczeń, np. waszych pokoi w karczmie – Mg mówi jakie są meble, ale czy macie fioletowe zasłony, czy różowe, naprawdę wszystko mi jedno, a czasami nie mam możliwości aby opisywać każdy mniej znaczący szczegół.
- Często wysyłam graczom wiadomości na gg „tylko dla nich”. Dlatego KONIECZNIE podajcie mi swoje nr gg jeśli już zostaniecie przyjęci!

NIE MA punktów many, uznałam że za dużo z tym bałaganu. W zamian za to, ważne prawo – każda postać może rzucić TYLKO 1 CZAR NA TURĘ !!!!!!!! [w sensie 1 raz wykonać zabieg „czarowania” – nawet ten sam czar nie może być rzucony 2 razy na turę] To oznacza też że będziecie musieli walczyć jako drużyna i dzielić się zadaniami
 
__________________
- Heh... Ja jestem klopotami. Jak klopofy nie podoszają za mną, pszede mnom albo pszy mnie to cos sie dzieje ztecytowanie nienafuralnego ~Dirith po walce i utracie części uzębienia. "Nie ma co, żeby próbować ukryć się przed drowem w ciemnej jaskini to trzeba mieć po prostu poczucie humoru"-Dirith.

Ostatnio edytowane przez Almena : 21-07-2007 o 21:23.
Almena jest offline