Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-02-2019, 16:14   #27
Zormar
 
Zormar's Avatar
 
Reputacja: 1 Zormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Kurczę, ten dodatkowy atrybut nieźle dał mi po łapkach. Czy postać z 3 albo 4 sanity może oszaleć na widok spadającego liścia, jeśli standardem jest 10? Może zamiast kupowania zrobić twardą ilość, na przykład suma modyfikatorów za klasowe saving throw proficiencies?
Ja osobiście myślałem nad przelicznikiem: 10 + mod. z mądrości - 1/2 mod. z inteligencji.

Cytat:
I jeszcze jedno - czarodziej na pierwszym poziomie zaczyna z sześcioma zaklęciami w swojej księdze. Jeśli chciałbym mieć jakieś dodatkowe, to muszę je kupić z puli dostępnych Magic Items, tak? Przy tworzeniu postaci mam dostęp do drugiego poziomu czarów, czy mogę je dobrać w ramach tych pierwszych sześciu w księdze mimo że teoretycznie nie zaczynałbym z nimi? Scrolle drugiego poziomu są Uncommon, więc musiałbym wydać wszystko żeby kupić jeden czar drugiego poziomu, stąd pytanko.
Akurat zaklęcia czarodzieja są dość specyficznym tematem, to też myślę, że możemy przyjąć, iż czarodziej może sobie dopisać do księgi czarów 2 zaklęcia 1 poziomu (albo 1 drugiego), na każdy poziom czarodzieja ponad 1. Myślę, że to powinno być raczej sprawiedliwe.

To może jeszcze raz odnośnie sanity (pytanie ogólne do zgłaszających się):
Chcecie móc sami określić sanity, czy też wolicie, by było ustalane na podstawie normalnych statystyk?
 
Zormar jest offline