Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-03-2019, 09:17   #35
Fenrir__
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
OK ustalone następne kroki do Gis. No ale Gis jak widzieliście jest kawał drogi od was, niemal w środku kontynentu. No i trzeba wpłynąć na słoniową rzekę. Tutaj pojawia się pewien problem - na rzece wiedźma nie poszaleje, ledwo da tam radę przepłynąć. Szczególnie końcowe fragmenty za Felantium. No i do tego nie bardzo tam kochają takich łotrów jak wy ... Za wiele wypadów amazonek itp. Możecie zacząć się zastanawiać jak do tego podejść. Tak czy siak kawał drogi przed wami no i kwestia alchemików. Oni bez góry złota nie będą mieli ochoty nawet z wami gadać.

Drugi temat dotyczy mechaniki. Wychodzi nowe Savage. Usprawnili pewne elementy. Zrobili pożądek w umiejętnościach, dali podstawowe umiejętności. Przerobili część atutów. Ogólnie jest ciekawie. Największe zmiany dotknęły by naszą nową nawigator - bo niema już charyzmy i obcięto napakowane charyzmą postacie. Wprowadzono nowe reguły pościgu mniej losowe. Temat jest do dyskusji. Dla jasności link do startera:

http://wydawnictwogramel.pl/download/Jazda_Probna.pdf

Możemy przejść od nowego aktu na nową mechanikę i ją przetestować co wy na to?
 
Fenrir__ jest offline