Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-03-2019, 16:39   #30
Wenzel
 
Wenzel's Avatar
 
Reputacja: 1 Wenzel ma wspaniałą reputacjęWenzel ma wspaniałą reputacjęWenzel ma wspaniałą reputacjęWenzel ma wspaniałą reputacjęWenzel ma wspaniałą reputacjęWenzel ma wspaniałą reputacjęWenzel ma wspaniałą reputacjęWenzel ma wspaniałą reputacjęWenzel ma wspaniałą reputacjęWenzel ma wspaniałą reputacjęWenzel ma wspaniałą reputację
Cytat:
Mam pytanko odnośnie misji pojedyńczych jednostek.
Kiedy dostaniemy informacje o naszych indywidualnych zadaniach?
Po tej kolejce.

Cytat:
Co robią narzędzia? Nie ma w opisie przedmiotów.
Podobne pytanie do gaśnicy.
Narzędzia są jednorazowego użytku.
Albo zużywacie je w trakcie naprawy i obniżają jej koszt o 1 PK(Tylko Mechanik może to łączyć z Taśmą). Albo za akcję i 1PK:
-Pozwalają otworzyć/zamknąć drzwi niezależnie od tego czy panel działa czy nie.
-W połączeniu z Zasobnikiem Energii można zrobić z nich jedno-strzałowy paralizator.

Taśma jest jednorazowego użytku.
Zużywacie ją w trakcie naprawy i obniżają jej koszt o 1PK(Tylko Mechanik może to łączyć z narzędziami).
Albo za akcję i 1PK: Sklejacie ze sobą dwa Ciężkie Obiekty, liczą się jak jeden na potrzeby limitu (przypominam 2, bo po 1 na rękę, a broń to też Ciężki Obiekt) noszenia ciężkich przedmiotów.

Latarka - Daje tyle, że w przypadku pomieszczenia pozbawionego oświetlenia wciąż coś widzisz i nie masz kar do poruszania się w nim. (więcej, jak się takie pomieszczenie trafi)

Skafander Kosmiczny - Przebywając w pomieszczeniu technicznym (te na żółtym tle), używając akcji i wszystkich pozostałych PK, możesz przemieścić się do innego żółtego pomieszczenia, odbywając spacer na zewnątrz Nemesis. (ogółem każde żółte pomieszczenie ma dodatkową śluzę prowadzącą na zewnątrz).

Gaśnica - Kosztem akcji i 1PK może być użyta do ugaszenia pożaru.

Alkohol - Akcja i 1PK: Wypity podczas Infekcji pozwala sprawdzić i możliwie odrzucić jeden znacznik Infekcji, jeśli okaże się, że znacznik był Zarażony, to dostajesz od razu inny znacznik Infekcji w miejsce odrzuconego.

Rozwinę to później, ale wyobraźcie sobie to tak, że ogółem jest jakieś 30 dwustronnych znaczników Infekcji, na jednej stronie, widocznej dla graczy każdy wskazuje Infekcja, a na drugiej, ukrytej może być jeszcze tekst Zarażony. Nie więcej jak 10 z nich wskazuje Zarażenie.
Za każde 2 posiadane znaczniki Infekcji - tracicie PK na początku rundy.

Chemikalia - Za akcję i 1PK, w połączeniu z bandażami lub ubraniami można z nich zrobić koktajl molotova.

Oznaczenia w pokoju


Pierwszy post został zedytowany, dodałem link do doca z zasadami. Każdy z Was dostanie dopasowaną do tego wersję umiejek wkrótce. Teraz jednak mam jeszcze parę rzeczy do załatwienia, więc myślę, że do jutra się z tym wyrobię.
 

Ostatnio edytowane przez Wenzel : 21-03-2019 o 16:47.
Wenzel jest offline