Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-04-2019, 11:48   #40
Fenrir__
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Znamy wątek z Martikeinem mniej więcej, więc pora ostateczną decyzję podjąć. Do każdego wątku, podrzucę kilka informacji dodatkowych o tym jak dany akt by wyglądał.


1. Podróż w celu określenia przeznaczenia pudełka

Każdy zmyślny czarnoksiężnik może znać odpowiedź na to pytanie. Bliżej zdecydowanie jest do Tricarnii, gorzej znaleźć tam "uczciwego" czarnoksieżnika. W Gis na pewno będzie to wiele kosztowało. Skarb macie, ale jak go podzielicie niewiele zostanie. Oprócz tego. Statek musiałby wpłynąć na rzekę i płynąć aż do morza utopionego króla. Na rzece nie będziecie mieli szans na manewrowanie. Nie mówiąc o ewentualnych kosztach . Można też ruszyć piechotą w ograniczonym stanie. Ogólnie zadanie to dotyczyć będzie kontaktów z wysoko postawioną szlachtą, gdzie raczej nie będziecie stanowić dla nich wielkiego zagrożenia i mierzyć będziecie się z mocami, których nie znacie i nie potraficie się im przeciwstawić. No i ograniczać was mocno będą tutaj fundusze. No i czas podróży do GIS będzie dłuugi..


2. Podróż do ziem Czarnej Mamby by oddać jej plemieniu skarabeusza.

To bardzo daleka podróż, najdalsza z możliwych. Niosla by za sobą zmianę mocną klimatu i wiązała by się na pewno z zejściem z łodzi. Ten amulet traktowany byłby przez lud Mamby z nabożną czcią. Mogły by więc z tego wyjść różne ciekawe zjawiska. Tutaj największym zagrożeniem jest brak wiedzy co może być nagrodą… Jednocześnie brak wiedzy czy amulet teraz może być bronią i czy demon i jego sługusy mogą się do niego zbliżyć… Zarówno mieszkańcy wioski jak i członkowie załogi, którzy byli opętani nie doświadczają żadnych wrażeń… Może więc amulet stracił moc...

3. Powrót do Hillas z amuletem, dzięki któremu może uda się przejąć władzę

Akt byłby typowo miejską przygodą. Dużo tutaj zależy od waszego podejścia. Czy będziecie chcieli go ukradkiem sprzedać. Czy ruszycie z kopyta i będziecie chcieli przejąć władzę nad gildiami w mieście. Może się akt sporo rozciągnąć.

4. Poszukiwanie kogoś kto rozwiąże tajemnice map Karchedona.

Tutaj nie macie pomysłu kto. Można szukać jakiegoś eksperta od starych map. Może gdzieś w faberterze albo upiec dwie pieczenie na jednym ogniu pytając o to alchemików lub tricarnijskich kapłanów… To drugie rozwiązanie to cena i brak pewności co do uzyskanych informacji - nie będziecie mieć pewności że was nie oszukali tylko po to by zgarnąć wasz skarb. Najlepiej poszukać kogoś kto sam nie byłby w stanie ruszyć po ten skarb...

5. Tajemnica Martikeinu i bractwa kryształów w zasięgu ręki.

Jak tu rozkochać Meri (w końcu widać było, że lubi kobiety ) w głupim Victorio. Do tego jeszcze Aulies, którego Meri zaczęła zauważać i który jako jedyny się nią zaopiekował po stracie przyjaciółki. Do tego narwany blondyn, który zachowuje się samobójczo i jeszcze się uśmiecha.... Kilka kroków może doprowadzić do zdobycia dużej przewagi lub jeszcze większego wroga. Obecnie Bryteria i Martikein nie są zadowoleni ale mogą być jeszcze bardziej… Sama nauka mocy jak się domyślacie wymagać będzie zdobycia kryształów, a to pewno nie będzie łatwe...A do tego ryzyko włączenia tej dwójki do załogi…

6. Pijemy i świętujemy - jak na piratów przystało a na pewno coś z tego nowego wyniknie.

Zawsze to jakaÅ› odskocznia

7. Wasza propozycja - może wolicie po prostu popiracić i porzucić wątek Karchedona

8. Możemy też przejść na inny system, np Deadlands i pobawić się w dziki zachód ;-)
 
Fenrir__ jest offline