Mechanik, Medyk, Żołnierz
Huk wystrzału rozniósł się echem po korytarzach. Intruz wyraźnie zwolnił gdy kule uderzyły w jego pancerz, roztrzaskując kawałki chroniącej go powłoki, i wbijając się w ciało. Zasyczał z mieszaniną gniewu i zaskoczenia, przerwaną przez drugą salwę z obrzyna, która ponownie go trafiła - wyraźnie raniąc - ale wciąż nie powalając. Ogon świsnął w powietrzu w stronę
Mechanika, który zużywszy całą amunicję musiał rozważyć wycofanie się, ale wtedy nadeszła pomoc ze strony
Żołnierza. Jego karabin wypluł z siebie grad rozrywających pocisków. Część z nich nie trafiła celu lub odbiła się rykoszetem od pancerza Intruza, ale pod taką siłą ognia stwór zatrzymał swój pochód. Obie połówki ogona wściekle wirowały w powietrzu, blokując niektóre pociski, aż wreszcie upadając na cztery łapy odbił się od ziemi i skoczył w kierunku korytarza(2) wiodącego do pomieszczenia z którego przyszli, i szybko w nim niknąc, zostawiając za sobą ślady w postaci zielonkawej krwi.
Mechanik nie sprecyzował, co robi z drugą akcją, więc uznałem, że jeżeli pierwszy strzał nie zabije, to ponawia wystrzał = zużyte 2 akcje na strzał, wynik 4 obrażenia. Następnie rozpatrywanie Żołnierza, full auto to 1 akcja, zużyte 4 amunicji, niestety tragicznie poszły rzuty i przy pudle tylko 3 obrażeń z pasywnej zdolności full auto, ale za to z tych obrażeń wylosowało się zmuszenie Intruza do ucieczki, więc zwiał w losowym (2) kierunku. Medyk uciekł za Żołnierza, liczę jako darmową akcję, bo mechanicznie bestia zwiałaby zanim musiałaby robić swój ruch. Wynik: Żołnierz i Medyk mają jeszcze akcje (medyk 2) jeśli chcą coś jeszcze z nią zrobić, to czekam do czwartku na deklarkę.
Pilot i Admin
Udając się korytarzem północnym (2), można było dotrzeć do pomieszczenia z kapsułami ratunkowymi (dolne), obecnie zablokowane nie odpowiadały na próby otwarcia. W pomieszczeniu znajdowało się kilka przydatnych przedmiotów.
Przedmioty: Narzędzia,
Gaśnica, Zasobnik Energii, Latarka
Z "eventu" w pomieszczeniu wynika brak rzutu na hałas, wiec nic ciekawego się nie wydarzyło.
Zwiadowca i Kapitan
Pierwsza seria poszła w tors Intruza, z satysfakcjonującym dźwiękiem wbijając się w jego bok i rozbryzgując po posadzce zielonkawą ciecz. Przy drugiej, ogon bestii rozłączył się na dwoje i zamachnął na ślepo w kierunku
Zwiadowczyni, nie trafiając, ale sprawiając, że ona również spudłowała celu. Wyczuwając zagrożenie z jej strony, kreatura odwróciła się do niej. Naprężyła mięśnie, szykując się do skoku, gdy jeden wystrzał z rewolweru śmignął tuż nad jej głową, a drugi przebił ją na wylot - zabijając na miejscu.
Zwiadowca 2 akcje na strzał, pierwsze trafienie za 2, drugie pudło.
Kapitan pierwszy strzał pudło, drugie trafienie krytyczne za 6, razem 8 akurat idealnie żeby powalić tego Intruza. Ale nie przyzwyczajcie się, każdy ma inną ilość hp.
Ostatnio edytowane przez Wenzel : 22-04-2019 o 19:07.