Wątek: X-COM - komenty
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-04-2019, 03:18   #224
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 29 - 2037.III.16; pn; popołudnie

- Oki, no to mój post jest :> Termin powiedzmy, że do cz. 18.IV. Czyli mniej więcej tydzień na sklejenie posta. Mam nadzieję, że wrócimy do tygodniowego rytmu sesji



Stan BG:

- Law Tao; 10/10; zdrowy; (Ranga IV; Skany)




- Oki, doki. Przewinąłem o ok 2 tyg tła aż coś się wyjaśniło i czas podjąć jakieś decyzję. Dlatego jest mniej więcej połowa m-ca.

- Obecny skład sztabu głównego czyli szefa bazy + szefowie Działów wygląda następująco:

- Szef bazy
I - Dział Administracji - szef logistyków, mężczyzna; 36 l
II - Dział Informacyjny - szef skanerów, Law; 26 l
III - Dział Naukowy - szef biolabu, Lena; 35 l
IV - Dział Obrony - szef wywiadu, Carter; 42 l
V - Dział Produkcyjny - szef lekkich, Frank; 45 l
VI - Dział Wsparcia - szefowa handlu, kobieta; 25 l


- Pokulałem szefom działów na wiek. Jak chcesz możesz coś poświatotworzyć pod względem formy (rasa, wygląd, personalia itd.). Bo właściwie, jako Gracz, i tak zarządzasz w tej chwili całą bazą

- Jeśli chodzi o sprawę na namiar od Alvareza to trzeba to załatwić do końca tygodnia czyli do nd. 22.III. Orientacyjnie trzeba by wysłać zapewne z kilka osób i spróbować załatwić tą sprawę razem z ludźmi od Alvareza. Fabularnie Ruben powinien "jutro" (czyli we wt. 17.III) dać odpowiedź w "The Hood". Jeśli nie to nie, jeśli tak to trzeba ustalić szczegóły. Ogólnie jeśli kogoś wyśle się na to zadanie to odpada od innych.

---

- Co do rozpoznania Blue Lab pod Denver to pojechała tam para agentów czyli James i Nancy. Doba ich misji kosztuje 10 kredytów (po 5 za osobodobę). Fabularnie to koszt hotelu, jedzenia, taksówek itd standardowych kosztów pobytu na legalu.

- Jeśli chodzi o raport to skracając:

1 - Ustalono adres laboratorium > Black Hawk, możesz sprawdzić w GM bo w tym samym miejscu.

2 - Zdobyto plan kompleksu > pi x oko coś jakby mapkę pod planowanie jakiejś akcji.

3 - Potwierdzono informacje, że w Black Hawk pracuje się nad nowymi wersjami procesorów oraz materiałów. W praktyce oznacza to to co było w datapadzie Collinsa czyli szybszy czas badań nowych technologii i lepsze pancerze/broń/roboty.


- Co dalej.

1 - Można dalej trzymać tam agentów liczyć, że trafią coś ciekawego. To taka w miarę kompromisowa opcja między zyskiem a ryzykiem. 1 agent to 1 k10 na szanse, że znajdzie coś ciekawego. Kula się 1x na ok 2 tyg. No ale to co dało się w ten sposób ugrać już raczej ugrano więc musiałaby wypaść 1 aby trafiło się jakieś nowe info.

2 - Można spróbować ściągnąć zespół i spróbować włamu. Wówczas to mniej więcej akcje jak z wersji PC gdzie trzeba było zdobyć jakieś dane czy odebrać agenta/więźnia skądeś. No fabularnie może być to jednak bardziej detaliczne/skomplikowane. W każdym razie oznacza to raczej akcję siłową oraz zorganizowanie owego zespołu, dojazdu do Denver i powrotu.

3 - Agenci mogą spróbować bardziej agresywnych działań samodzielnie. Kogoś porwać, przeniknąć do ośrodka, spróbować wykraść dane czy coś w ten deseń. Wtedy przynajmniej z założenia, jest to taka agenturalna misja. Agent może zostać wykryty i schwytany albo zabity. Na taką misję można wysłać dwóch albo jednego agenta. Za każdego osobny rzut k10. Szanse bazowo mają na 1-8 na k10. Ochrona laba jest b.dobra więc mod -4. Czyli de facto udaje im się na rzutach 1-4 na k10. Czas takiej misji to 2 tygodnie (14 dni). 1 oznacza jakiś fart i bonus, 10 pech i dodatkowe kłopoty. Jeśli się uda to akcja się udała i dane dane zostaną wykradzione, pracownik porwany itd, jak się nie uda oznacza zdemaskowanie, schwytanie albo zabicie agenta.

4 - Pkt 2 i 3 można połączyć. Czyli wysłać i agentów na misję wywiadowczą i oddział szturmowy do bardziej bezpośredniej misji.

5 - Agenci mogą naszykować w Denver dziuple. Dla siebie, dla innych, lub na wszelki wypadek. Znalezienie takiej dziupli to tydzień (7 dni) szukania oraz koszt 20 kredytów/barteru/waluty. Z mechy to działa jak 1 kwadracik kwater mieszkalnych. Fabularnie to jakiś pokój hotelowy, wynajęty dom, mieszkanie czy inny garaż, melina itd. Agent który szuka dziupli nie może wykonywać innych misji.

6 - Agenci mogą na miejscu spróbować zwerbować informatora. Wtedy odbywa się to podobnie jak z werbowaniem wcześniej policjanta Francisa przez Rubena.

7 - Traktuj te wszystkie pkt jak luźne wskazówki i sugestie a nie sztywne ramy. Ogólnie jest okaza aby zaplanować czy i jak tak to co dalej robić z tym "Blue Lab". Nagrodą są projekty nowych technologii.


---

- No i znaleziono trzech kandydatów na xcomowców. Pytanie kogo. Możesz rzucić 3k12. Każdy wydział ma w excel przypisany jeden numerek czyli właśnie od 1 do 12. Cyferka oznacza do jakiego wydziału namierzono kandydata. Co do wieku, płci czyli ogólnie formy jak chcesz to możesz poświatotworzyć. Jak się zdecydujesz na kogoś to werbowanie na tych samych zasadach co informatora czyli w ciągu tygodnia czasu podchodów i rzut k10 na koniec. Ułatwienie o 1 za wsparcie z PR.


---

- Chyba tyle ode mnie. Jeśli coś zagmatwałem i jest niejasne to pytaj śmiało
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline