Cytat:
Napisał archiwumX Mi pasowałby alchemik... dobra podstawa dla magika. A ta krótka nawijka to ma być opis BG, szczątkowa historia (jak rozumiem z założenia w d... była i g... widziała) i okoliczności pojmania/porwania? |
Jak chcesz ten zestaw to bierz. Okoliczności porwania będą dla wszystkich takie same, tj. atak potworów na wioskę. Bardziej opis, jakiś pomysł na odgrywanie, może jakiś opis relacji z innymi postaciami (paczka znajomych, rodzina, skłóceni kochankowie, dwie zwaśnione strony z tej samej wioski, itp). Cokolwiek co ożywi statblocki. A założenie w d... byliście i g... widzieliście będzie, jak to mówią, "turned up to 11" (więcej szczegółów już w rekrutacji).
Cytat:
Napisał Mike Ja tam na początku z takim obrazkiem startował :P https://i.pinimg.com/originals/27/77...ae0d6500af.jpg
Potem by się konkretny obrazek wybrało
A ten obrazek to od razu dla 4 graczy starczy :P Potem tylko by się wykreślało denatów
Aaa, i jak są psełdorzymianie to może psłedogalowie :P
Dwa wielkie imperia podzieliły między siebie cały kontynent. Cały? Nie! Jest po środku pewna wioska...
Jak dla mnie to możesz losować ekipę |
Racja, na wyższych poziomach i tak będziecie chcieli mieć raczej odjechane portrety niż jakiegoś świniopasa...
Poniżej wyniki losowania:
Cytat:
Character 1
-----------
0-level Occupation: Indentured servant
Strength: 11
Dexterity: 10
Constitution: 13
Intelligence: 11
Wisdom: 11
Charisma: 14
HP: 5
Weapon: Staff
Equipment: Torch
Trade good: Locket
Starting Funds: 37 cp
Languages: Common
Character 2
-----------
0-level Occupation: Minstrel
Strength: 9
Dexterity: 10
Constitution: 14
Intelligence: 15
Wisdom: 9
Charisma: 8
HP: 5
Weapon: Dagger
Equipment: Holy symbol
Trade good: Musical instrument
Starting Funds: 20 cp
Languages: Common, Elf
Character 3
-----------
0-level Occupation: Farmer
Strength: 11
Dexterity: 14
Constitution: 11
Intelligence: 7
Wisdom: 11
Charisma: 9
HP: 4
Weapon: Pitchfork (as spear)
Equipment: Backpack
Trade good: Duck
Starting Funds: 42 cp
Languages: Common
Character 4
-----------
0-level Occupation: Ropemaker
Strength: 15
Dexterity: 7
Constitution: 9
Intelligence: 13
Wisdom: 9
Charisma: 6
HP: 4
Weapon: Knife (as dagger)
Equipment: Oil - 1 flask
Trade good: Rope (100 feet)
Starting Funds: 17 cp
Languages: Common, Dwarf
Character 5
-----------
0-level Occupation: Trapper
Strength: 11
Dexterity: 11
Constitution: 14
Intelligence: 12
Wisdom: 10
Charisma: 13
HP: 5
Weapon: Sling
Equipment: Lantern
Trade good: Badger pelt
Starting Funds: 33 cp
Languages: Common
|