Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-04-2019, 13:05   #1
Fenrir__
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Cool Militarne Science Fiction

Najwyższy czas rozpocząć kolejny projekt. Tym razem chciałbym poprowadzić coś bardziej futurystycznego, najchętniej w ujęciu militarnym. Jestem otwarty na wszelkie propozycje, a ankieta powyżej to tylko garść pomysłów, z których coś wybierzemy do dalszej zabawy.

Jedyne ograniczenie to mechanika, chciałbym poprowadzić sesję na mechanice Savage World - edycja przygodowa (najnowsza edycja). Mechanika jest bardzo świeża, ale nie różni się tak bardzo od poprzednich edycji SW by szybko się nie dostosować. Ewentualne różnice mechaniczne i dostosowanie zasad światów biorę na siebie. Nie wymagam znajomości systemu większej niż taka po jednorazowym przeczytaniu startera. Pomogę przy tworzeniu kart postaci i możemy potraktować grę bardziej warsztatowo i wyjaśnić mechaniczne szczegóły.

Kilka słów o proponowanych realiach:

Podczas dyskusji po zakończeniu sesji pirackiej, którą prowadziłem przez ostatnie pół roku powstał pomysł przeniesienie realiów do przodu, najpierw miał być XVII w. Ale projekt przerodził się w realia 35000 lat później Tak na prawdę szczegóły realiów tworzone będą na poziomie sesji przez graczy i MG. Ogólny zarys świata znajdziecie poniżej.

Szczegóły realiów dostępne są tutaj ->
realia

Proponowane pomysły na sesje:

1. Grupa najemników w własnym statku - Otrzymujecie (mniejszy załoga 5 osobowa lub większy załoga 50 osobowa) statek i próbujecie przetrwać w galaktyce ogarniętej wojną. Największa swoboda, ale dochodzi zarządzanie zasobami, statkiem, naprawy, zasilanie statku energią (paliwem), uzupełnianie amunicji itp. Oczywiście w między czasie można się bawić w piractwo kosmiczne. W tym przypadku postacie to zlepek wyrzutków z różnych nacji, zaś załogę można w części oprzeć na npcach które zostały wymyślone na potrzeby sesji pirackiej (link do załogi).

2. Członkowie oddziału wojskowego, którejś z frakcji. Stajecie się częścią olbrzymiej machiny wojennej. Np będąc na lotniskowcu terry oprócz misji bojowych mierzycie się z intrygami wewnątrz załogi, zdrajcami itp. Nie przejmujecie się sprzętem, jednak trzymają was rozkazy. Mamy 3 prawie ludzkie frakcje i na nich sugerowałbym się oprzeć.

Oprócz koncepcji “deep space” w autorskim świecie możemy zagrać w realiach bardziej cyberpunkowych

3. Nova praxis - mroczny cyberpunkowy system na savage world z mocno podkreślonymi elementami transhumanizmu - można grać nawet bytem wirtualnym. Mamy loty kosmiczne i bardzo zaawansowaną technologię.

4. Interface Zero 2ed - dobrze znany cyberpunkowy system mniej postępowy niż nova praxis. Może przez to przystępniejszy. Prowadziłem w nim parę sesji. Proponuję stworzyć jakiś duży konflikt militarny i graczy zrobić jako oddział komandosów do zadań specjalnych.

5. Wasza propozycja - jestem otwarty na wszelkie sugestie


Proponuję sondę pozostawić na tydzień czasu do (8.05.2019 r.). W zależności od ilości głosów i przebiegu dyskusji utworzę odpowiednią rekrutację.
 
Fenrir__ jest offline