1. Mistrzowanie OK, dużo Falloutowych detali, dobre odpisy. Bardzo dore lokacje, szczególnie piaszczysto-wietrzna beznadzieja ABQ. Oprócz tego - Cottonwood, więzienie legata w Malapis, podziemia schronu i lokacja początkowa.
Współgracze dopisali i to bardzo. Widać, że wszyscy czują klimat Fallout i potrafią go odmalować w woich postach.
2. Cottonwood to najlepsza część sesji.
3. Po Cottonwood już mało atrakcji fabularnych poza walką. A w teamie były też postacie mniej bojowe, a nawet te bojowe miały ciekawe umiejętności, które chciały wykorzystać poza walką. Brakowało jakiejś interakcji z BNami, do których byśmy nie strzelali.
4. W ABQ dwie grupy neutralnie nastawionych BNów ze swoimi problemami - rany, technologia, konflikty, potrzebują czegoś z drugiego końca miasta, ale tam jest niebezpiecznie, no takie typowo falloutowe problemy. Żeby każdy gracz mógł się indywidualnie wykazać używając tego co najlepiej oferuje jego postać. |