Em... Tylko, że to jednak Ty powinieneś postawić jakiekolwiek podstawy, na których my możemy zbudować nasze małe elementy. Pomyśl o tym, że każdy wyśle ci swoje pomysły, które się wykluczają i jak to pogodzić? Apeluję po prostu o rozpisanie, chociażby bardzo skrótowe podwalin/fundamentów, ponieważ na chwilę obecną gracze nie dysponują praktycznie niczym. Brakuje kontekstu, w którym można by osadzić postać i jej historię. Do tego dochodzi sytuacja, w której każdy ze zgłaszających się może widzieć wszystko zupełnie inaczej. Jedna osoba może postrzegać tę krainę troszeczkę jak taką arabską baśń, kiedy ktoś inny, jako targane wewnętrznymi konfliktami miejsce, w którym na każdym kroku można stracić życie, a nie spotkać życzliwego dżina.
Nie karzę Ci rozpisywać historii świata, czy krainy od a do z, ale jednak moim zdaniem przydałby się jakikolwiek przynajmniej szczątkowy rys historyczny, który pozwoliłby w sposób spójny i w miarę jednolity zarysować formę świata oraz to czego można się w spodziewać. Szczerze powiedziawszy trudno cokolwiek jednoznacznie powiedzieć o tej krainie, a tym bardziej stworzyć ciekawą i pasującą postać (przynajmniej w moim przypadku).
Nie narzucam Ci niczego, ale prosiłbym o przemyślenie sprawy.
Ps. Ja postrzegam nieograniczoną wolność kreatywną jako przytłaczającą, ponieważ to właśnie ograniczenia są ciekawe i szukanie sposobów na ich wykorzystanie, obejście czy przekształcenie. Dobrym przykładem jest tutaj kwestia magii, gdzie de facto ważniejsze i ciekawsze jest to czego nie można zrobić lub co jest zakazane, ponieważ to od razu mówi nam coś o miejscu, w którym dzieje się akacja, stwarza okazje do zaistnienia konfliktów, a właśnie na tym zasadza się każda dobra opowieść na konflikcie, niezależnie od kontekstu i stron zaangażowanych. |