Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-06-2019, 22:01   #107
Stalowy
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Wrzucam tutaj rozpiskę sił jakie posiadacie oraz jakimi dysponują wrogowie.
Jutro dodam mapy sytuacyjne - Lubuskie oraz Gorzów by jasne było gdzie jest jaka dzielnica i gdzie co jest.

Siły Zawady

Zawada i drużyna dowodzenia (BG ocaleńcy ze szturmu)
Wsparcie artyleryjskie grupy “Zenit”

Leśni (praktycznie wszyscy walcząc na terenach zadrzewionych zyskują dużą przewagę nad wrogiem)

3x15 entów (14 zwyklaków + lider) - ciężka piechota magiczna, sążnisty Wpierdol w ww, na krótki dystans i średni. Nie mają broni ppanc. Używają buffów.

Drużyna Kuklickiego - arcydruid + 9 entów + 4 bestie + 3 uczniów - dywersanci na zachód od miasta. Idąc przez lasy ześlą na zachodnie posterunki kurzawę roślinnych pyłków i pod jej osłoną zaatakują. Wywołują wielkie zamieszanie.

Drużyna druidów (9 druidów + lider) - czarodzieje, ale ich głównym atutem jest możliwość wywołania gwałtownego rozrostu terenów zielonych w dzielnicy w której się znajdują i w sąsiednich

20 drużyn lekkiej piechoty (łącznie około 300 osób) - przeróżne istoty o bardzo zróżnicowanej broni i poziomie wyszkolenie, jednak każda drużyna dysponuje co najmniej jednym magiem.
Stają się dużo groźniejsi w terenie zadrzewionym.


Horda (5 druidów, każdy kontroluje watahę około 20 bestii) - różnego rodzaju dzikie zwierzęta i istoty, które walczą w ww siejąc panikę.

Anarchiści - każda dzielnica jest w stanie się bronić przed bezpośrednim atakiem - wojska wroga które wejdą do dzielnicy są lekko osłabione. Ponadto każda dzielnica jest w stanie wystawić oddział 30 bojowników (standard żołnierz WP- ), którzy swobodnie poruszają się po terenie miejskim i w nim działają. Dzielnice: Piaski, Zacisze, Zawarcie, Manhatan, Górczyn, Zakanale, Słoneczne, Wieprzyce, Małyszyn, Ustronie, Wawrów, Staszica. Warunek wystawienia oddziału - w dzielnicy lub w sąsiedztwie toczą się walki.

Partyzanci - w obliczu gniewu jaki wywołał atak ze Szczecina na uchodźców w Pomoryi zagrzanie partyzantów do walki i odcięcie WOPu nie jest problemem.

Siły Lubomirskiego - Monarchista atakuje od Santoka i południowego wschodu. Korzysta z większości wojsk jakie Zawada zostawiła w Świebodzinie i z wojsk Kapitana Tworka. Lekkie oddziały uderzające przez Santok nie będą miały problemów (spokojnie wbiją się w miasto), ale cięższe atakujące po obszarze zalewowym między wałami, a Wartą będą posuwać się wolno i ściągną ogień artylerii.



Siły Pułkownika Pawulickiego

Garnizon Gorzów - wzgórze (obecny sąd regionalny i przyległości) to silnie umocniona placówka na której parkingu znajduje się lądowisko oraz stanowiska artyleryjskie. Zwiad dronem z dużej odległości oceni że to solidna grupa… jeżeli nie zostaną w jakiś sposób zajęci to grupa Lubomirskiego zostanie starta w proch po tym jak zaczną utykać w błocku na terenach zalewowych.
Ponadto wzgórze ma pełną obsadę żołnierzy WP, ok 500 chłopa i uzbrojenie przeciw wszelkim rodzajom wojsk wroga. Od strony osiedla Staszica jest płasko albo z górki, ale większość budynków została zrównana z ziemią by było łatwiejsze pole ostrzału.

Kordon Miejski.
Miasto otoczone jest ogrodzeniem - dość lichym, ale co 50 metrów jest słup ze sprzężonymi CKMami. Drogi wyjazdowe są pilnowane przez silnie umocnione posterunki z obsadą około 40 ludzi.
Posterunki - Wieprzyce-S3, KSSSE-S3, Chwalęcice, Kłodawa, Różanki-Szklarnia, Karnin-S3, Zakanale-S3, Wawrów, Czechów, Ciecierzyce, Baczyna.
Mają fortyfikacje i ciężką broń.

Stacja Kolei
To silnie umocniony posterunek obsadzony przez około 100 ludzi. Broni rzeki, mostów, plus łączy go ze wzgórzem podziemna trasa. Stoi tam opancerzony pociąg wyposażony w broń ciężką. Linia kolejowa idąca przy Katedrze znajduje się pod ziemią.

Konwój CzK “Czarna Wołga”
Konwój to 5 ciężarówek w obstawie quadów, łazików i lekkich wozów opancerzonych. Zajmują się łapankami i porywaniem ludzi w celu przerobienia ich na swoich tox-żołnierzy. Poruszają się tylko po głównych drogach miasta.

Baza ACz KSSSE
Dawna strefa ekonomiczna została przerobiona na łagr, który nadzoruje około 300 żołnierzy radzieckich. W fabrykach zasuwają mieszkańcy miasta i okolic. De facto - obóz koncentracyjny. ACz dysponuje przede wszystkim bronią przeciwpiechotną. Obecnie obóz przetrzymuje około 15 000 ludzi


Kult Płomienia 2-17
Zwęglona wieża katedry jarzy się jakby była rozpalona.
Około 200m wokół katedry temperatura sięga 50 stopni i ziemię pokrywają rozpalone zgliszcza. Atak bezpośredni na budynek nie skutkuje, przemarsz kończy się wysypem kultystów (około 500 obdartusów, którzy zlewają na efekt gorąca) z katedry i walką z nimi.
By wklepać Płomieniowi trzeba osobiście pofatygować się do katedry.
 
Stalowy jest offline