Cytat:
Napisał Mroku Akurat Warcraft ma wspólne z Warhammerem tylko słowo "War" w tytule, wierz mi To kompletnie inny system i nawet orki są inne od tych Warcraftowych. |
Widzisz, i to jest najlepszy dowód na to, że nie powinienem tego tykać.
Cytat:
Napisał Mroku Co do storytellingu, czy rzutów w jakichś momentach, nie mam z tym problemu, tak jak pisałem wyżej. I mogę grać w wymyślonym świecie dark fantasy, nie musi to być Młotek. Jeśli chodzi o profesje, to wstępnie myślałem nad leśnikiem albo najlepiej poinformowanym człowiekiem w wiosce, czyli karczmarzem |
Leśnik jako taki odpada, ale myślę że może Ci podpasować wieśniak-kłusownik. Czyli taki co sobie poluje bez zgody pana na grubszą zwierzynę w lesie. Ale musisz uważać, bo jak Cię nakryją pachołkowie dziedzica to kara będzie sroga!
Cytat:
Napisał Mag Ja bym chętnie zagrała znachorką, która działanie ziół zna dzięki osobistym testom (nie tylko na zwierzętach) |
Bardzo dobry pomysł na tę sesję.
Cytat:
Napisał Dhratlach Wstępnie mi się podoba, ale będę musiał się wgryźć w świat. Duże też znaczenie ma intensywność odpisów i długości tur dla graczy. Będzie świat, będę wiedział kogo robić |
Podejrzewam, że optymalnym rozwiązaniem będzie 1 odpis na tydzień.
Świat nie będzie jakoś bardzo bogato opisany, z prostego powodu: będziecie wieśniakami gdzieś na kresach państwa. Nie będziecie sobie mogli wklepać w wikipedię nazwy królestwa, obczaić demografię, przemysł, siły militarne itp.
Innymi słowy: będziecie wiedzieć tyle ile może wiedzieć wieśniak. Pewne klasy (np. bogaty chłop albo chłop, który był obowiązkowym rekrutem w armii) mogą mieć większe pojęcie o świecie, ale tę wiedzę dostarczę im na priv.