- Oki, no to mój post jest :> Termin powiedzmy, że
do cz. 11.VII. Czyli mniej więcej roboczy tydzień na sklejenie posta.
Stan BG:
- Law Tao; 10/10; zdrowy; (Ranga IV; Skany)
- Oki no to w poście zrobiłem retrospekcję do niedzielnej narady. Jest trochę opcji do wyboru. Fabularnie jest czas do zastanowienia do końca miesiąca czyli gdy przyjedzie z NYC kolejny modół.
- Z mechy macie małe przeciążenie. Do tej pory mieliście 39/40 gdy doszedł MEC który zajmuje 2 sloty osobowe macie de facto 41/40. Dlatego osada jest przeludniona i nie można nikogo więcej zwerbować póki nie zrobi się luźniej.
- Luźniej zrobić można na dwa sposoby: albo zamowić nowy moduł mieszkalny (LQ) co da 20 dodatkowych miejsc na nowych mieszkańców bazy. Albo postawić moduł administracyjny (BA) co pozwoli przemeblować wszystkie moduły mieszkalne (obecne i przyszłe) aby zmieściło się tam więcej osób. Dokładniej o 10% więcej bez naruszania morale załogi albo o 20% z obniżeniem morale o -1 za dyskomfort. Czyli przy obecnym poziomie bazy byłoby to 40 > 44 ludzi bez mod morale albo 40 > 48 ludzi z mod -1 do morale. Z drugiej strony za biuro propagandy (PR) macie +1 do morale.
- Ten slot bazy, czymkolwiek go zajmiecie, to będzie ostatni wolny slot jaki dadzą radę zasilić generatory. Tutaj znów, można to zmienić na 2 sposoby. Pierwszy to zamówić kolejny generator co da opcje rozwoju na 3 kolejne sloty (te na dole schematu w excel co teraz są na biało). Drugi to wybudować biuro inżynierskie co pozwoli opracować technologię usprawniającą wydajność generatorów. Wówczas na I-ym poziomie usprawnienia każdy generator będzie mogł napędzać 4 sloty bazy a nie 3 jak obecnie. Macie obecnie 3 generatory więc zyskacie miejsce na 3 nowe sloty bazy.
- Te decyzje o rozbudowie bazy masz czas podumać do końca miesiąca. Chciałbym to wiedzieć co ma przyjechać z Nowego Jorku
Oczywiście możesz zamówić cokolwiek co jest na liście, lab MEC też, no ale sytuacja rysuje się jw. Ale kiedy ten koniec m-ca w turach będzie to na tą chwilę nie mam pojęcia
- Ok, a co do poniedziałkowej próby werbunku w Denver. Nancy wypadły niezbyt dobre rzuty więc werbunek nie poszedł gładko. Wyszedł jej remis tak z mechy. Dlatego skończyło się odroczeniem rozmowy o dobę czyli na wtorkowy wieczór.
- Jeśli chcesz to Law i/lub reszta mogą zająć się grzebaniem w bio Bencze. Wtedy doklej 2k10 za każdego skanera z Hakowaniem (czyli oprócz Rubena). Przez tą dobę nie może taki haker zajmować się niczym innym.
- No i fajno jakby Law doradził jaką z trzech strategii przyjąć powinna Nancy na wtorkowym spotkaniu: flirt, łapówka czy szantaż. Wiem, że właściwie to powinna być sprawa agentów no ale jak wiesz jesteś jedynym Graczem w grze wiec właściwie kierujesz poczynaniami całej bazy a nie tylko skanerów
- Podobnie jw, możecie jeszcze zrezygnować z próby werbowania Bencze. Wtedy Nancy po prostu nie przyjdzie we wtorek na spotkanie i tyle. No ale zostawiacie wówczas Bencze samopas i właściwie nie wiadomo co wtedy zrobi. Nancy i/lub James może zacząć szukać kolejnego kandydata co zajmie znów kolejny tydzień. Procedura werbunku podobna jak obecnie czy wcześniej jak miał Ruben i policjant Francis Wall. Więc to jest czwarta opcja do trzech powyższych.
- James zaś w międzyczasie znalazł w miarę wygodną dziuplę w Denver. Jest to jakiś porzucony dom na przedmieściach. Na jakiś czas bytowania kilkuosobowej grupki wraz z samochodem powinna w zupełności wystarczyć.
- Co do tej tury interesuje mnie głównie jakie zadania przydzielasz agentom w Denver. Mogą wpróbować zwerbować Bencze (właściwie Nancy), spróbować szukać kogoś innego (1 tydzień) albo szukać kolejnej dziupli (1 tydzień).
---
- Chyba tyle na tą turę. Jeśli masz jakieś uwagi albo pytania to pisz śmiało