Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-07-2019, 14:21   #36
Bardiel
Interlokutor-Degenerat
 
Bardiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Bardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Cattus Zobacz post
Myśl, myśl. Bo na piwowarach i wioskowych głupkach to społeczność daleko nie zajedzie.

Węgiel sprowadzamy od okolicznych węglarzy, czy sami musimy mielerze stawiać? W sumie to kowal może sobie sam wypalać. Jakbym się zmotywował i zrobił kapeka to też jako cieśla moge zająć się zrywką drzew dla niego.
Węgiel drzewny można w lesie zdobyć i tak jak poniżej wspomniał Dhratlach - torf.

Ustalmy też dobrze jedną rzecz - Drzewce to nie jest jakaś w pełni samowystarczalna miejscowość, która ma wszystko. To nie jest zagłębie przemysłowe z obróbką metalu, drewna itd.
Ten Wasz kowal to co najwyżej konie podkuwa czy zrobi obręcz do beczki lub gwoździe.

Wasza społeczność nie ma nigdzie "zajść" ani przekształcić się w metropolię. Owszem, mogą być same "wioskowe głupki" i piwowar. Celem wsi jest produkcja żywności, a nie rzemiosło. Po to macie miasteczko trzy dni drogi od Drzewców, aby ewentualnie sobie coś dokupić.

Fakt, że w Drzewcach jest kościół, kowal, młyn i karczma już jest bardzo naciągany jak na taką pipidówę - ale ten fakt naciągamy dla dobra rozgrywki.

Innymi słowy powtarzam: to jest średniowieczna wieś. Wieś. WIEŚ. I ta sesja opowiada o wieśniakach.
 
Bardiel jest offline