Cytat:
Z mojej strony to nie był zarzut a jedynie stwierdzenie faktu. Sam jestem ciekawy jak Ci to wyjdzie technicznie. Myslałem, że będziesz nas stawiał przed dylematami jak załoga ma zareagować na daną sytuację a to my wybieramy sytuację. Pewnie zmieni się to później jak sytuacja się rozwinie.
Jak dla mnie tempo zabójcze pisania. Sam bym sobie takiego nie narzucił.
Jest ok na razie, ciekawy jestem jak to rozwiniesz.
|
- No cóż, nie ma co ukrywać, że ta sesja to jeden, wielki eksperyment. Więc trudno coś powiedzieć co z tego wyjdzie a co nie. Dlatego (przynajmniej mnie) brakuje wzorców do naśladowania więc tak trochę w ciemno i na czuja to kroję.
- Ogólnie to tak jak mówisz, jest jakiś problem/sytuacja, opcje do wyboru i głosowanie na te opcje. I kolejny post i znów te kilka opcji. Ale z drugiej strony to po tej pierwszej turze zorientowałem się, że to trochę paragrafówkę przypomina w sensie, że zwykle jest jakiś etap pośredni pytań pomocniczych zanim skieruje się do odpowiedniego paragrafu z właściwą akcją. Tak jak tutaj, np. opcja czy dziura czy wrak a dalszy etap to co w tej dziurze/jaki to wrak. (Tak czysto przykładowo to podałem, bez żadnych sugestii). Ewentualnie można właśnie od razu robić więcej tych opcji ale nawet jakby zrobić do każdej tylko x2 to się ok 5-6 opcji szykuje jeśli miałoby być na jeden etap.
- No a z tempem, formą i w ogóle prawie wszystkim no zastrzegam sobie prawo zmian i edyty w ogniu sesji. Generalnie chętnie bym pogadał i posłuchał co kto myśli, jakie ma pomysły i zachcianki bo w przeciwieństwie do standardowej sesji nie mam jako MG reakcji zwrotnej w postaci reakcji BG czy choćby dyskusji/pytań w komentach to naprawdę pisze się dużo trudniej tak całkiem w ciemno. Także GreK dzięki za dyskusję i opinię i dobre słowo
---
Cytat:
Phi, wrak to takie "cliche".
A gra póki co zapowiada się fajnie i ciekawie..
|
- Oki, dzięki za dobre słowo