Taktyczne SF Od jakiegoś czasu chodzi za mną poprowadzenie taktycznego SF. Wiecie takie klimaty zgapione z X-COM, Warhammera 40.000 czy Transformers na mojej mechanice.
Drużyna zaczęła by jako świeżo uformowana drużyna zwiadowcza z dalszym rozwojem na podtypy jak wojownik, strzelec, mechanik, medyk i psionik. Każdy z własnym zasięgiem ruchu, broni i umiejętności. Przed każdą misją byłoby możliwe dozbrojenie w wynaleziony lub zdobyty sprzęt lub jakieś modyfikacje aktualnego. Walka przy pomocy ograniczonych zasobów, często wykorzystywanie przypadkowych rzeczy znalezionych na polu walki lub zdobytych na przeciwnikach.
Jeśli klimaty podobne do X-COM to myślę, że pierwsza inwazja we współczesnych czasach i rozwijanie się na bazie sprzętu obcych. Wymagające taktycznie walki z lepiej uzbrojonymi i liczniejszymi przeciwnikami.
Jeśli klimaty podobne do Warhammera to bardziej ogólne i uproszczone fabularnie z różnymi zmianami z mojej strony. Mężczyźni i kobiety w szeregach zwiadowców i marines. Modyfikacje ciała, pancerzy i broni, możliwość uzbrojenia się w broń obcych lub wykorzystania jej elementów. okazjonalne sojusze i współpraca z innymi rasami.
Jeśli klimaty Transformers to może Headmasters. Komandosi ludzkiej armii w pancerzach umożliwiających im transformacje w głowy robotów. Na początek standardowe ciała, a później możliwość ich modyfikacji lub zabranie na warsztat ciał pokonanych transformerów i wpięcie się w ich ciała. Więc w sumie kolekcjonowanie różnych ciał do misji różnego typu. Wybory czy na misję idzie jako odrzutowiec, samochód, czołg, itp. Walka zarówno przeciwko Autobotą i Decepiticonom o odzyskanie ziemi dla ludzi.
Są jacyś chętni, na coś z podanych propozycji?
Ostatnio edytowane przez Ranghar : 07-09-2019 o 10:48.
|