Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-09-2019, 13:11   #139
Micas
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Lightbulb

Cytat:
Napisał Stalowy Zobacz post
Mam pytanie odnośnie naszych podopiecznych. W jakim standardzie występują?
W sensie wyposażenia, wyszkolenia i specjalnych właściwości?
Do określenia przez nas?
Jeśli chodzi o dziesięcioosobowe drużyny, to mają sprzęt z grubsza jak Wasze postacie - broń długą typu Colt M23 lub FN HAR (albo AK-97 jak ktoś z nich jest staroświecki), broń krótką w typie dowolnego z pistoletów które się u nas pojawiły, bagnet, garść granatów (dymne i Fichetti Frag). Pancerze typu Refurb UCAS Shock Gear ze "scouterami". Na każdą drużynę przypada trzech bojowych specjalistów: strzelec wyborowy z odpowiednim karabinem (np. Steyr AUG-CSL w wersji designated marksman rifle), erkaemista (np. z UKM-2000P) oraz kolo z pistoletem maszynowym jako bronią długą oraz trzema wyrzutniami jednorazowymi Aztechnology Striker (niekierowane rakiety; 2 tuby z głowicami Anti-vehicle, 1 z Fragmentation).

Tutaj zaś macie sprzęty do rozdzielenia między siebie, swoje drużyny, kierunki Waszych działań i Wasze cele:

- Pojazd terenowy/patrolowy GMC MPUV (wersja wojskowa; cekaem RPK HMG + wr Onotari Arms Ballista MML z rakietami kierowanymi AV i niekierowanymi HE)
- Wojskowy pojazd terenowy HMMWV (kaem M60E4 w dopancerzonej wieżyczce, amunicja smugowa) + desant
- HMMWV (wukaem M2HB) + desant
- HMMWV (M2HB) + desant
- HMMWV (granatnik automatyczny Mk.19 40mm z granatami HEF, extra pancerz) + desant
- HMMWV (ppk BGM-71 TOW) + desant
- HMMWV M1038 + desant
- Pojazd opl HMMWV Avenger (podwójna wyrzutnia rakiet p.lot. Avenger, kaem M60E4)
- Transporter opancerzony M113 (granatnik automatyczny Mk.19 z granatami HEF, extra pancerz "zwykły" i Slat) + desant
- M113 (wukaem M2HB, ppk BGM-71 TOW) + desant
- M113 (wukaem M2HB, Extra Armor) + desant
- Pancerny pojazd opl M163 VADS (Vulcan z amunicją HEI, Extra Armor)
- Technical (granatnik automatyczny AGS-17 Plamya 30mm z granatami HEF)
- Technical (wukaem DShKM z amunicją smugową)
- Technical (wukaem NSV Utyos z amunicją smugową, w dopancerzonej wieżyczce)
- Technical (granatnik automatyczny AGS-30 Atlant 30mm z granatami HEF, w dopancerzonej wieżyczce)
- "Puszka 3" (dopancerzony technical; wieża z BTR-80 - enkaem KPVT, kaem PKT)
- "Puszka 6" (dopancerzony technical; wieża z BMP-1 - armata 2A28 Grom 73mm, wyrzutnia ppk 9K111 Fagot, kaem PKT)
- Śmigłowiec transportowy UH-60 Black Hawk (Vulcan z pociskami AP, wyrzutnia dipoli) + desant
- Śmigłowiec zwiadowczy OH-58D Kiowa Warrior (dipole, wukaem M296 .50cal, ppk AGM-114 Hellfire, rakiety Hydra-70 z głowicami Flechette)
- Śmigłowiec zwiadowczy SA 342 Gazelle (dipole, wyrzutnie ppk MILAN-1)

Pojazdy z EuroWar Antiques:
- System opl MANTISS II (na transporterze Puma)
- Śmigłowiec wielozadaniowy NH90 (2x granatnik automatyczny AGS-35)
- Śmigłowiec wielozadaniowy EH101 (2x AGS-35)
- Czołg podstawowy M-48A5T2 Patton

Dostępne oddziały specjalne:
- JW Komandosów (~100 ludzi, dowodzeni przez Zawadę, Zawadzkiego i BG) [czyli wy; możecie spróbować poprosić dowództwo o więcej drużyn na start albo o uzupełnienia/wsparcie już podczas walk]
- Zakon Sylwestrynów + Providence Corp (7 mnichów Sylwestrynów [egzorcyści] i 14 ochroniarzy z KOB w typie standard corpsec)
- Ekspedycja Leśnych (22 druidów i 40 leśnych partyzantów w typie harcowników i ochroniarzy dla druidów)
- UCAS (40 agentów CIA / Special Operations Group - 34 Paramilitary Operations Officers, 6 Specialized Skills Officers)

Oprócz tego, TomBurgle dostał dwie wywrotki materiałów wojennych do rozporządzenia.

Do każdego pojazdu jest przypisana załoga + ewentualny desant spośród regularnych żołnierzy AW. Starajcie się dobrze dobrać wsparcie do Waszych celów - Patton w Bażantarni czy na Górze Chrobrego będzie raczej utrapieniem niż pomocą, zaś Hummer w szturmie na silnie obwarowany Szpital Wojewódzki może zostać łatwo zniszczony.

Poniżej zaś macie przypisane strefy do dzielnic miasta + określone obiekty.

DZIELNICE

- Strefa Biała: Nowakowo, Ujście, Bielnik, Jagodno, Rangóry, Rubno, Próchnik, Zajazd, Drewnik/Bielany/ROD Przemysłówka, Bażantarnia, Jagodnik, Piastowo, Stoboje, Park Krajobrazowy Wysoczyzny Elbląskiej, Jeziorki, Sierpin, Czechowo, Przezmark, Nowina, Komorowo Żuławskie, Janów, Jezioro Drużno, Raczki Elbląskie, Helenowo, Władysławowo, Adamowo, Kazimierzowo - wyłącznie checkpointy i wieżyczki obserwacyjne, pełne wycofanie w przypadku ataku.

- Strefa Żółta: ZUO, Oczyszczalnia Ścieków, Modrzewina, Dąbrowa, Dębica/Cmentarz Komunalny/Strzelnica Wojskowa, Góra Chrobrego, ul. Łęczycka (wschód) - posterunki, w razie ataku opór opóźniający i wycofanie.

- Strefa Czerwona: Zdrój, Zawada, Nad Jarem, Truso, Os. Metalowców, Stawnik, Sadyba, Winnica, Przy Młynie, Warszawskie Przedmieście, Gronowo Górne, Dąbki, Nowe Pole, Zatorze, Elbląg Południe, Wyspa Spichrzów, Zawodzie - pierwsza linia oporu, blokady, fortyfikacje polowe, barykady, pillboxy, obsadzone budowl, przesieki/zasieki, pola minowe, killzone'y; wycofanie jedynie z powodu przełamania frontu lub za rozkazem.

- Strefa Czerwona-2: Kępa Północna, Kamionka, Dolinka - patrz wyżej, siły z np. Zawady będą cofać się na Kępę Płn. itp. i tam kontynuować opór.

- Strefa Purpurowa: Os. Na Stoku, Rakowo, Winnica, Witoszewo, Osiek - druga linia obrony, nieco lepiej doposażona od stref czerwonych.

- Strefa Czarna: Łasztownia, Ogrody, Os. Kopernika, Os. Traugutta, Śródmieście, Nowe Miasto, Stare Miasto - najsilniej ufortyfikowane, wzmocnione, wyposażone i obsadzone fortyfikacje.

- "Projekt Veselago" i obiekty "werbunkowe" CzK: dawny zakład Meble Wójcik, dawne CH "Ogrody" ("Kerfur"), Szpital Wojewódzki, Szpital Miejski (2 obiekty), Centrum Sportowo-Biznesowe (nowa hala sportowa), dawny E. Leclerc, dawne CH "Zielone Tarasy" (Kaufland), Kino/Teatr Światowid, Kościół na Robotniczej, Katedra św. Mikołaja, Elzam/Zamech - poziom strefy czarnej (Szpital Wojewódzki, Katedra, Zamech) lub czerwonej (cała reszta); obiekty przystosowane do tworzenia sprzętu z czarciego pyłu, obrony magicznej/antymagicznej oraz "rekrutowania" i "reperowania" kolejnych członków Czarnej Kompanii.

- Czarne Punkty: Dworce PKP i PKS, Ratusz Miejski + Sąd Rejonowy - elementy strefy czarnej wewnątrz innych stref niepowiązane z Projektem Veselago.

- Obiekty wojskowe: 13 Elbląski Pułk Przeciwlotniczy i JW na Modrzewinie, JW/WKU przy Basenie, JW na zachód od Gęsiej Góry, 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Aeroklub Elbląg + baza p.lot. - poziom strefy purpurowej.



Tutaj jest wstępny plan całej operacji z podziałem na fazy.

FAZA 0

- "Incydenty" na granicach PRN, Wolnej Strefy Handlowej Trójmiasto i Wolnej Strefy Koenigsberg
- Inne wydarzenia z przejścia R2/3
- Bunt sił PRN w Elblągu, pacyfikacja miasta przez Czarną Kompanię i przemiana w de facto eksterytorialną twierdzę, cywile i buntownicy przerabiani masowo na CzeKistów, nowy sprzęt z czarciego pyłu odpowiadający czasom EuroWojen
- Fala zuchwałych rajdów Kaprów na Marynarkę Wojenną i statki cywilne pod banderą PRN, de facto opanowanie przez piratów ujścia Wisły
- Tajny sojusz między TriCity Corp, najemnikami i korpo z Królewca, Kaprami, AK i AW w sprawie Elbląga, wspierany przez Zachód

FAZA 1

- Zmasowane, wieczorne uderzenie z kilku kierunków: Kaprzy opanowują Mikoszewo i Mierzeję Wiślaną oraz Zalew Wiślany (wraz z Krynicą Morską i Przekopem), najemnicy z Trójmiasta przekraczają Wisłę, natykając się na lekki opór jedynie w Nowym Dworze Gdańskim, nieliczne jednostki WOP przechodzą na stronę TriCity, do rana to miasto oraz Jantar, Stegna, Sztutowo, Kąty Rybackie oraz wioski żuławskie są w rękach TriCity i Kaprów
- Uderzenie morsko-lądowo-lotnicze najmitów z Królewca bije w drugi brzeg Zalewu Wiślanego, do rana biorąc Braniewo, Frombork, Tolkmicko i okoliczne wsie; sytuacja z WOPistami podobna
- W międzyczasie na Elbląg naciera wydzielona grupa specjalna AW: ze wsparciem Kaprów desantują z Zalewu Wiślanego, Rzeki Elbląg i Zatoki Elbląskiej, opanowując po lekkich starciach Próchnik, Jagodno-Rangóry-Rubno Wielkie i Nowakowo
- Natarcie AW, wsparte przez AK, kontynuowane: Jagodnik-Piastowo, ul. Fromborska, Drewnik-Bielany i Bielnik wzięte, podobnie jak ZUO i oczyszczalnia ścieków oraz większość Modrzewiny (tutaj był pierwszy prawdziwy opór), AK w całości zajmuje Dąbrowę i wpuszcza AW do ROD Przemysłówki i Bażantarni
- Natarcie zachodnie i Kaprów grzęźnie na obiektach przemysłowych i pod ostrzałem z Łasztowni, ostry opór CzK w dawnych Meblach Wójcik i bazie 13 Płk. P.Lot.
- Gracze mogą się rozdzielić lub działać razem na dowolnych zasadach i kierunkach. Propozycje: Zawodzie i Wyspa Spichrzów przy Rzece Elbląg, Meble Wójcik/13 Pułk i dalej na Zdrój lub Zawadę, z Bażantarni na Górę Chrobrego i dalej, nowy kierunek natarcia na Gronowo Górne lub Aeroklub, etc.

FAZA 2

- Cel 1: Zajęcie przynajmniej stref żółtej i czerwonej oraz korespondujących obiektów, zatrzymanie/zaburzenie działania Projektu Veselago.
- Cel 2: Utrzymać pozycje do nadejścia posiłków (przez Władysławowo i Dąbrowę).

FAZA 3

- Cel 3: Kontynuować natarcie, zdobyć miasto (czyli strefy purpurową i czarną oraz pozostałe obiekty), zniszczyć siły nieprzyjaciela i całkowicie zatrzymać Projekt Veselago.
- Cel extra: Udostępnić w Matrixie zdjęcia z projektu w celach czarnej propagandy.

FAZA 4

- Cel 4: Odeprzeć kontratak nieprzyjaciela (VDV, ale też NWP, CzK lub ACz) w oczekiwaniu na zmianę.
- Cel 5: Konsolidacja pozycji AW na Żuławach, rozbijanie niedobitków i spychanie linii frontu.



Tutaj zaś siły biorące udział w całej operacji oraz przewidywana opozycja.

UCZESTNICY ODPRAWY/NARADY W GDAŃSKU:

- Pułkownik Aleksander Wojna (głównodowodzący sił AW w Elblągu, dowódca RCT Elbląg 1)
- Podpułkownik Stanisław Lubomirski (zastępca głównodowodzącego, dowódca RCT Elbląg 2)
- Major "Czarnoziem" (głównodowodzący sił AK na Żuławach i Warmii)
- Inni oficerowie AW (majorowie i kapitanowie) i AK (kapitanowie)
- Agent CIA "Vermont-8"
- Opat Sylwestrynów (również jako obserwator od Providence Corp)
- Szamanka Saskulaana z Jakucji
- Żerca neopogański Dirk Bauer z Księstwa Pomoryi
- Reprezentanci korporacyjni (Pomorze ZS, Maersk, Tyr Inc.)
- Kapitan Artur Skrzeczanowski (lider Kaprów)
- b. Porucznik Waldemar Sobótka (lider ekspedycji Leśnych, Gorzowiak od Hipolita Dobroleszego, były oficer NWP)
- Oficerowie łącznikowi (Królewiec, UCAS - oficer z ISA i oficer z CIA-SOG, Litwa)
- Wojska Specjalne AW (WSAW; Kapitan Martyna Zawada, Porucznik Marcin Zawadzki, Sierżanci: Edward Wiaderny, Ryszard Kocięba, Zbigniew Kowalik, Jan "Bebok" Rudy, Artur "Kocur" Kotewski)

SIŁY ZBROJNE W OPERACJI LOLBLONSKIEJ:

ARMIA WYZWOLEŃCZA

- 2 pułki lekkiej piechoty zorganizowane w formie RCT

RCT Elbląg 1 (1000 żołnierzy)
- Kompania sztabowa (100 chłopa)
- 6 baon LP (300) "Brzoza"
- 13 baon LP (j.w.) "Topola"
- 14 baon LP "Jesion"
- Elementy wsparcia w ramach RCT (czołgi, inne bojowe wozy pancerne, lekkie pojazdy bojowe, obrona przeciwlotnicza, transport itp.)

RCT Elbląg 2
- Kompania sztabowa
- 23 baon LP "Cedr"
- 28 baon LP "Wierzba"
- 112 baon LP "Akacja"
- Elementy wsparcia w ramach RCT

JW Komandosów (~100 ludzi, dowodzeni przez Zawadę, Zawadzkiego i BG)

5 Batalion Zabezpieczenia - Zmotoryzowany (~250) "Bóbr"
- Pojazdy logistyczne, specjalistyczne, transportowe, terenowe etc.
- Lekkie pojazdy bojowe (np. HMMWV)

UCAS

- Samolot typu AWACS (nad wodami międzynarodowymi Morza Bałtyckiego) + eskorta 2 jetfighterów typu air superiority - Samolot paliwowy + eskorta 1 jetfightera typu air superiority
- 3 agentów CIA
- 40 agentów CIA / Special Operations Group (34 Paramilitary Operations Officers, 6 Specialized Skills Officers)

KAPRZY

- 40 jednostek wodnych typu Fast Attack Craft (Gunboats, Patrol Boats - River i Coast, Torpedo, Missile, etc.)
- Ekwiwalent kompanii (~150) "piechoty morskiej"

T-KORP / POMORZE ZS

- 5 jednostek wodnych typu FAC (bez piechoty morskiej)
1 Trójmiejska Kompania Zmechanizowana im. Jakuba Vochsa (~120 ludzi; corpsec) -> siły z "Konwoju"

MAERSK

- 3 barki transportowe/kontenerowe (dostosowane do przerzutu i zdesantowania wojska)
- Ekwiwalent plutonu (30 chłopa) "piechoty morskiej" (corp-sec)

ARMIA KRAJOWA

- Batalion "Czapla" (Żuławy; ~170 bojowników)
- Batalion "Żuraw" (Warmia; ~60)
- Batalion "Bażant" (Elbląg; ~40)

ZAKON SYLWESTRYNÓW + KOB / PROVIDENCE CORP

- 7 mnichów Sylwestrynów (egzorcyści)
- 14 ochroniarzy z KOB (corpsec)

JAKUCJA

- Szaman (spec od kacapskich wymysłów, duchów, egzorcyzmowania opętań itp.)

KSIĘSTWO POMORYI

- Kapłan Neopogański (spec od druidyzmu, magii słowiańskiej, neutralizowania toksycznej magii i klątw itp.)

"KORPUS EKSPEDYCYJNY" LEŚNYCH

- 22 druidów
- 40 leśnych partyzantów (lekka piechota w charakterze harcowników i ochroniarzy druidów; z Gorzowa Wlkp. i Puszczy Lubuskiej)

KOENIGSBERG

- 3 baony piechoty zmotoryzowanej (3x300 ludzi + kołowe transportery opancerzone, transport, logistyka i lekkie pojazdy bojowe) - siły najemne
- 20 FAC
- ekwiwalent kompanii (~100) piechoty morskiej

LITWA

- Najemna eskadra lotnicza (10 samolotów typu CAS)

VS

NEOSOWIET

- 144 baon Czerwonej Gwardii (lekka piechota; wojska tyłowe/trzeciej linii; ~800 żołnierzy) + elementy RCT (obrona przeciwlotnicza, transport, nieco pojazdów bojowych itp.)

CZARNA KOMPANIA

- Między 2 a 3 tys. "żołnierzy" (ciężka, średnia i lekka piechota, w tym zmotoryzowana i zmechanizowana, + elementy RCT - opl, czołgi, inne pojazdy bojowe, artyleria - głównie lekka i lekka samobieżna, wodne jednostki patrolowe - Zalew i Rzeka Elbląg)
- 10 jednostek FAC
- ekwiwalent półkompanii (~50) "piechoty morskiej"

NWP

- 177 baon LP NWP "Oksywie" (~150 ludzi; lekka piechota)
- 233 baon WOP "Żuławy" (~200 ludzi; LP)
- 234 baon WOP "Zalew" (~160 ludzi; LP)
- 10 jednostek FAC (WOP)
- ekwiwalent półkompanii (~50) "piechoty morskiej" (WOP)



Do dzieła.
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 09-09-2019 o 13:27.
Micas jest offline