Zaczniemy od wyjaśnienia kart postaci:
PŻ - Punkty Życia na start 18 punktów + 1k6
PM - Punkty Many - posiada technomancer Mag
PP - Punkty Przeznaczenia pomagają trochę oszukać system, póki co wydając jeden można mieć gwarantowane trafienie przeciwnika w walce wręcz, przy dalszych rozwojach będą gwarantować inne rzeczy.
PR - Punkty Ruchu postaci - 1 punkt to jedna kratka naprzód na mapie
Pancerz - fizyczna obrona postaci, najpierw zużywa się osłona z pola siłowego, później pancerz, modyfikator z wytrzymałości, a reszta obrażeń wsiąka w punkty życia.
Statystyki
jest kilka statystyk na które będzie rzucał MG w trakcie waszych akcji.
np. walka bronią wręcz - rzut na 1k100 określi czy traficie cel, a modyfikator z siły określi ile dodatkowych obrażeń przejdzie.
Ogólnie statystykami zajmuje się MG, przy awansie na wyższe poziomy będziecie mogli podkręcić statystyki lub nauczyć się nowej umiejętności. Wasza tura:
Ruch o każdą kratkę na mapie zjada jeden punkt ruchu.
Dopuszczalna jedna transformacja na odpis.
Jedna akcja ataku:
- Jeden strzał z ciężkiej broni lub działka naramiennego
- Przy dwóch broniach jednoręcznych w każdej ręce, drugą jest trudniej trafić o -20
- jedna zdolność/zaklęcie na odpis i możesz oddać strzał/uderzenie z -20 do trafienia.
- jedna umiejętność zajadająca akcję ataku |