Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-09-2019, 03:41   #200
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 40 - IX.05; pn; późne południe

Oki no to mój post jest :> Co do terminu myślę, do cz. 03.X czyli cały tydzień na zmajstrowanie posta


Wyprawa w dżunglę:

- Vesna 9/9 RL > s: zdrowy; zmęcznie 0
- Marcus 6/9 RL > s: ranny; rany -2/-5; (1x R.Cię, noga); zmęczenie 0
- Anton 9/9 RL > s: zdrowy; zmęczenie 0
- van Urk 7/9 RL > s: ranny; rany 0/-2; zmęczenie 0
- Alex 8/9 RL > s: draśnięty; ranny -1/-4 (1x R.Lek, korpus); zmęcznie 0
- Dziki Pazur 8/9 > s: ranny; rany -2/-5 (1x R.Lek, korpus); zmęczenie -1
- Aria 8/9 RL > s: ranna -1/-4 (1x R.Lek, l.ramię); zmęczenie 0
- Hoffman 7/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie 0
- Zimm 8/9 RL > s: ranny -1/-4; zmęczenie -1
- Ricardo 7/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie -1
- Will 8/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie 0
- Jeff 9/9 RL > s: zdrowy; zmęczenie -1
- Bruce 9/9 > s: zdrowy; zmęczenie 0
- Marisa 9/9 > s: zdrowa; zmęczenie 0

Osada Johansena:

- Morgan 5,66/7 RL > s: ranna -3/-6 (1x R.Lek, l.ramię; 1x Dra, p.noga)
- Burger 5/6 RL > s: ranny -1/-4 (1x R.Lek, korpus)

---


- furgonetka Ford E-350
- masa ok 3 ton
- bak paliwa ok 125/125 l +73/200 l
- spalanie ok 33 l / 100 km (0.33 l / 1 km)
- zasięg ok 350 - 400 km
- SPW 15/16



PD:

- Anton 5 PD za powrót do gry.

- Marcus 5 PD za wzięcie udziału w rozpoznaniu.

- Vesna 5 PD za majstrowanie bomb.


---


- Oki, doki. W poście nie minęło zbyt wiele czasu, może z kwadrans więc wciąż jest tropikalne południe w dżungli. Dech zapiera z tej sauny i trudno o jakąkolwiek sensowną aktywność. Niemniej trochę czasu na złapanie oddechu było więc kary za zmęczenie spadają o 1 u tych co je mieli. Zmechy, za działanie w takim żarze wszyscy mają mod -3 do działania.

- Co do rozpoznania no to poszedł Marcus, Kieł i Bruce. Post Dhagara zrozumiałem jako chęć powrotu do obozu. Co się udało całkiem dobrze i zwiadowcy nie zostali wykryci przez rozleniwione dzikuny.




- Co do Vesny i majstrowania przez nią bomb no to tak:


- Normalnie z danej puli zebranych materiałów dało by się zmajstrować 10 pkt ładunków przeliczeniowych. No i test poszedł na tyle dobrze, że właśnie tyle pkt udało się uzbierać. Z tej puli możesz zrobić:

- bomba rurowa = 2 pkt - działa jak granat odłamkowy tylko trzeba podpalić, rzucić no i chwilę ten lont się pali czyli rzuca się jak dynamit. Można też użyć jako miny tyle, że trzeba by zamontować odpowiednio długi lont i czekać aż się odpali.

- petarda hukowa = 1 pkt - działa głównie hukiem, odpalana lontem. W chwili wybuchu redukuje WSP (ZRĘ, PER itd.) o połowę. Potem co turę wracają do normy o 2.

- petarda błyskowa = 1 pkt - działa błyskiem, oślepia wszystkich dookoła, odpalana lontem. W chwili wybuchu oślepia czyli redukuje PER do 1. Co turę PER wraca do normy w tempie co 2.

- petarda dymna = 1 pkt - robi dym. Okolica zasnuwa się dymem od którego wszyscy się ksztuszą no i przesłania widok. Odpalana lontem. Mod 2 PT po chwili 1 PT na niekorzyść tych w dymie. Działa ok k6 tur.

- koktajl zapalający = 1 pkt - podpala okolicę. Jeśli trafi na coś łatwopalnego może się ogień roznieść poza podpalony. Pali się ok k6 tur i jeśli nie rozniesie się dalej to po tym czasie wygasa. Odpalany lontem.

- lont - wszystkie ustrojstwa są odpalane lontem i mniej więcej rzuca się je jak dynamit. Zdecyduj czy majstrujesz lonty długie czy krótkie. Długie eksplodują po 2k3 segmentach, krótkie po 1k3 segmentach. Rzuca się k4. Na 1-3 oznacza po ilu segmentach lont się spalił na 4 oznacza, że zgasł. Jeśli okolica gdzie spadnie ustrojstwo będzie mokra np. deszcz, kałuża itd. szansa, że zgaśnie rosną. Lont możesz też poza tymi dwoma rodzajami zrobić dowolnie dłuższy. Wówczas pali się odpowiednio dłużej i za każdy kawałek rzuca się znów k4 jw.

- prowizorka - mimo wszystko to jednak prowizorka te bomby i petardy dlatego szanse na wadliwe działanie rosną. Rzuca się jak zwykły atak zasięgowy czyli za 3 seg (pobranie, podpalenie, rzut) a kula się k20. Na 17+ następuje zacięcie broni czyli jakaś awaria. Albo lont się urwie, albo nie eksploduje, albo eksploduje z opóźnieniem albo za wcześnie. Coś w ten deseń.


---


- Generalnie w tej turze chciałbym już mieć ustalony plan działania. Czyli jak zamierzacie zabrać się za wykończenie dzikunów. Fabularnie van Urk robi naradę i najpierw wysłuchuje się relacji zwiadowców a potem jest dyskusja co dalej z tym fantem zrobić. Każdy ma prawo głosu więc każdy może się wypowiedzieć. A potem zabrać się za wykonanie tego planu w praktyce

- Miejsce świadomość, że każdy podchodzący pod dzikuny kula na skradanie. A nie wszyscy w grupie są zawodowymi zwiadowcami. Jak wyglądają z mechy szanse na podkradnięcie się macie w excel w poprzedniej turze.


---


- I chyba tyle z mojej strony na tą turę. Jeśli coś niejasne no to pytać śmiało i zapraszam do pisania swojej tury
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline