Cytat:
Napisał Balzamoon Witam.
Napisałeś już kilka słów o magii, ale może rozwiniesz tajemnicze "subtelna magia"? |
Najpierw dam Ci rzuty. Pierwsza postać na jakiegoś czaromiota by się nadawała.
Character 1
-----------
Strength: 9
Dexterity: 16
Constitution: 9
Intelligence: 13
Wisdom: 14
Charisma: 14
Gold: 100
Character 2
-----------
Strength: 8
Dexterity: 7
Constitution: 9
Intelligence: 8
Wisdom: 12
Charisma: 10
Gold: 110
Character 3
-----------
Strength: 16
Dexterity: 7
Constitution: 12
Intelligence: 7
Wisdom: 12
Charisma: 11
Gold: 130
Character 4
-----------
Strength: 11
Dexterity: 12
Constitution: 11
Intelligence: 12
Wisdom: 7
Charisma: 11
Gold: 90
Character 5
-----------
Strength: 8
Dexterity: 14
Constitution: 10
Intelligence: 8
Wisdom: 11
Charisma: 11
Gold: 150
Przez subtelną magię w wielkim skrócie mam na myśli, że w
Heroic Fantasy Handbook (dodatek do ACKS) nie ma zaklęć rzucanych "z powietrza" - kuli ognia, błyskawic, itp. Ciężko o fajerwerki. Za to jest dużo uroków, iluzji, itp. Zaklęcia przywołania rzadko kiedy przywołują istoty "znikąd". Np. zaklęcie
summon wolf faktycznie wywołuje wilka z lasu, a nie z jakiegoś wilczego planu, dlatego ciężko rzucić to zaklęcie np. na pustyni.
Wysłałem Ci na pw linka do materiałów, otwórz sobie
Heroic Fantasy Handbook i przejrzyj listy zaklęć w rozdziale o magii.
Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 16-10-2019 o 09:37.