Drodzy rekruci.
Witamy na lotniskowcu USS Victoria. Przez najbliższe miesiące jego kajuty będą waszym domem. Dostąpiliście wielkiego zaszczytu. Będziecie pilotami ekskadr myśliwskich. Staniecie do walki z wrogiem ziemi. Na waszych barkach spoczną losy całej galaktyki. Wielu z was odznaczy się bohaterstwem, wielu zginie zanim wypuści pierwszą rakietę. Dla wszystkich będzie to jednak przygoda życia!
Od dłuższego czasu chodzi za mną koncepcja poprowadzenia przygody, w której bohaterowie wcieli by się w pilotów myśliwców na dużym lotniskowcu.
Gra podzielona była by na 2 tematy. Pierwszy to misje bojowe, w których eskadra graczy brałaby udział. Mocno mechaniczne, taktyczno, bojowe, rozdziały. Drugi to obszar bardziej fabularny, pokusiłbym się nawet o stwierdzenie “obyczajowy”, rozgrywający się na pokładzie lotniskowca. Byłyby konflikty z marines. Może jakieś intrygi, zdrady, miłostki, konflikty z dowódcami itp. Rozgrywane bardziej fabularnie jako przerywniki między misjami.
Pomysł jest w mocnym zalążku więc, jestem otwarty na pomysły.
Co do technikaliów: Świat dość dowolny. Najlepiej gdy zjednoczone siły ziemi walczą z najeźdźcami z kosmosu. Ludziom może towarzyszyć jedna, góra 2 rasy. Bez bogactwa Star Wars… Może to być konflikt między jakimiś frakcjami ludzi.
Klimat - wojenne kino akcji, raczej w mrocznych odcieniach. Bez ratowania księżniczek, raczej z patrzeniem na umierających kompanów, trudnych decyzjach podejmowanych na polu bitwy, zdradzie miłości i ogólnie wojnie...
Mechanika - Myślałem nad Travellerem od moongose 2ed. Po pierwsze pozwoli na stworzenie wielu zróżnicowanych pilotów. Ewentualnie moje ulubione Savage Worlds . Choć jestem otwarty na inne propozycje, które fajnie uwzględnią walki kosmiczne.
Dopuszczam duże światotworzenie, zarówno realia jak i całą resztę możemy wymyślać na bieżąco.