- Oki, doki, mój post jest :> Przepraszam za opóźnienie ale sprawy OP-a zawaliły mi mocno czas. No ale w tej chwili już służbę na zapleczu mam za sobą więc mam nadzieję wrócić do standardowego tempa sesji
. Jeśli chodzi o termin powiedzmy na wrzucenie postów to do cz. 07.XI.
Stan Zdrowia:
Gabrielle 12/12; zdrowa (0); (215 PD);
Karl 14/14; zdrowy (0); (70 PD);
Tladin 15/15; zdrowy (0); (95 PD);
---
BN:
Dieter 1/12; krytyczny (-30)
Manfred 3/12; krytyczny (-30)
Ragnis 16/16; zdrowy (0)
woźnica Adolphus 2 6/12; poważny (-20)
kuc 1 8/15; ranny (-10)
kuc Karla 15/15; zdrowy
kuc Gladina 15/15; zdrowy
- Pasza: 34 porcji (VIII.08 -14 p)
PD
- Tladin i Karl po 10 PD za sprawne ogarnięcie spraw na pobojowisku.
Omówienie
- Oki, nie było żadnych uwag ani pytań co do pierwszej walki czy jej mechy czyli wszystko wiecie i jest jasne
- Co do leczenia/zdrowienia. To przekleję Wam kawałek z brudnopisu mechy na ten temat:
Cytat:
3.3.01 - Leczenie
Standardowe leczenie ran czyli przemywanie i opatrywanie ran. Zawsze potrzebne są do tego opatrunki 1 na 1 użycie umiejętności “leczenie”. Zdany test kogoś kto ma tą umiejętność to k6 przywróconych punktów Zdrowia. Oblany to 1 przywróconego Zdrowia. Zdany u osoby z opatrunkami ale bez tej umiejętności to przywrócenie 1 punktu Zdrowia zaś oblany to nic nie przywraca. Próbować leczyć można raz na dobę, zwykle rano gdy oblicza się proces zdrowienia.
3.3.02 - Leczenie magiczne
Standardowe leczenie magią zwraca k6 Zdrowia. Nie wymaga jednak medykamentów. Jeśli jakaś postać ma umiejętność “wykrywanie magii” jest w stanie wykryć zawirowania Eteru u osoby poddanej takiemu leczeniu magicznemu przez tyle godzin ile zwróciło jej to Zdrowia. Czyli jeśli postaci uleczono w ten sposób 3 Zdrowia to przez 3 godziny mogą to wykryć postacie z “wykrywaniem magii”. Próbować leczyć można raz na dobę, zwykle rano gdy oblicza się proces zdrowienia.
3.3.03 - Zdrowienie
W standardowej sytuacji każda postać leczy swoje rany w tempie 1 Zdrowia na dobę. Sprawdza się to co rano. Można dodać to do tempa leczenia wynikającego z medykamentów i umiejętności leczących.
|
- Czyli bazowo postać zdrowieje w tempie +1 Zdrowia na dobę.
- Ragnis ma skill leczenia więc może leczyć. Opatrzył rannych na trakcie i może ich doglądać. Ma trzech rannych no to mocno mu to wówczas ograniczy inną aktywność. W takim wypadku Ragnisowi rzucę o poranku na te leczenie i zobaczymy co z tego wyjdzie. Nawet jeśli obleje to ma szansę przywrócić chociaż 1 dodatkowy punkt Zdrowia. Test Leczenia to na INT czyli u Ragnisa 40.
- Jeśli jakiś ranny do hospicjum no to wtedy zajmą się nim kapłanki Shallyi. Wtedy kapłanki z mechy mają to wspomniane leczenie magiczne. Fabularnie to błogosławieństwo kapłanki no ale z mechy to jest leczenie magiczne (tak samo jak z mechy wszelki kapłan, szaman, guślarz czy ktoś kto ma jakieś punkty Magii jest magiem nawet jeśli fabularnie nie ma z magami nic wspólnego). Test też będzie się wykonywać rano i zobaczymy co z tego wyjdzie. Kapłanki leczą błogosławieństwami a nie standardowo.
- Pomyślcie sami jak można wesprzeć szanse poranionych towarzyszy na zdrowienie. Za to mogą być jakieś mody do porannego testu.
- No i co dalej? Jakie macie plany na resztę dnia i kolejne? Bo jeśli czekać na ozdrowienie poszkodowanych to nawet przy farcie w kostkach oznacza 1-2 dniowy postój w Risted. No chyba, że macie inne plany. W każdym razie w tej turze chciałbym znać decyzję co z tym leczeniem no i planami na nadchodzące dnie.
---
- I chyba tyle na tą turę. Jeśli coś niejasne no to pytajcie śmiało