- No to mój post jest :> Ładnie poszło w tej turze, wyrobiliście się przed terminem to i mnie się udało dać post od ręki :> A termin na tą turę powiedzmy
do cz. 14.XI. Czyli cały tydzień na zmajstrowanie posta :>
Stan Zdrowia:
ag.ter Noémie Faucher 8/10; -;s.ranna; zmęczenie 0; od 23:00 zmęcz -1
st.ag George Woods 6/10; -1; s.poważny; zmęczenie 0; od 23:00 zmęcz -1
Birgit Schrötter 8/10; wychłodzona -1 ; s.ranna; zmęczenie 0; od 23:00 zmęcz -1
mł.ag Alisha Lynch 5/10; -1; s.poważny; zmęczenie 0; od 23:00 zmęcz -1
- Oki doki to u wszystkich minęło parę minut. Czyli jest ok 11:00 w ponure, chłodne, norweskie przedpołudnie.
@George
- Kwestia kogo zaatakuje stworek to był rzut kostką. Własnie te k4 co prosiłem abyś dokleił. Schemat był taki: 1 - Geoerge, 2 - McDowell, 3 - Dickens, 4 - Cowley. Wykulałeś 1-kę. Więc atak poszedł w George'a.
- Z mechy poszła 1 tura zwarcia. W tym czasie stworek wygryzł Geoergowi 4 HP. To sprawia, że George jest w poważnym stanie czyli ma -1 za odniesione rany. Poza tym za walkę po ciemku i aurę jaką roztacza wokół siebie stwór.
- Póki zwarcie trwa obie strony (George i stwór) są zaangażowane w tą walkę i nie mogą nic robić. Zostaje pozostała trójka marynarzy. Nimi możesz posterować w tej turze. Ino jest ciemno, nic nie widać, żadna latarka nie działa. George z samej mechy ma dość mizerne szanse w tym pojedynku więc lepiej coś wymyśl.
@Dziewczyny
- Droga do kajut poszła dość prosto. Pi x oko idzie się jak na mostek tylko nie na samą górę. Obie kajuty były zamknięte na klamkę i okazały się puste. W tej którą Birgit zajmowała z Kurtem panuje kipisz jak po policyjnym nalocie. Raczej nie tak to wyglądało jak Birgit to pamięta ostatnim razem.
- Zanim ktoś, coś zdążył na serio pogrzebać w tej kajucie nastąpiła ekplozja. Pechowo wszyscy byli dość blisko epicentrum. Z mechy wybuchł ładunek w sile zwykłego granatu. Taki granat zadaje normalnie 5 dmg. Tym razem jednak eksplozja była w ciasnej klatce kajuty która skumulowała efekt eksplozji. Dlatego dwaj marines którzy byli wewnątrz otrzymali 10 dmg czyli zginęli na miejscu. Trzeci, kapral który był w drzwiach oberwał 8 dmg, Alisha która była trochę dalej i za zakrętem (patrząc z kabiny Theissa) otrzymała 5 dmg, Noeme i Birgit które były ciut dalej i za kolejnym załomem 2 dmg.
- Efektem ubocznym tak bliskiej eksplozji jest częściowe oszołomienie i ogłuszenie. W tej turze doklejcie sobie 1k10 aby sprawdzić jak bardzo. Niemniej fizycznie skutki eksplozji dla obu pań są stosunkowo niewielkie 8/10 Zdrowia czyli jeszcze bez modyfikatorów za rany.
- W swoich postach możecie opisać to wszystko po swojemu + po paru chwilach nadbiegnie 2-3 marynarzy aby sprawdzić co się stało, co to za wybuch itd.
---
- I z mojej strony to chyba tyle. Jak coś niejasne no to pytać śmiało