Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-11-2019, 10:22   #19
Avitto
Dział Fantasy
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Jak zapowiadałem: kolejne materiały. Wszystkie one pojawią się, zebrane w całość, w temacie rekrutacyjnym. Przyjmuję równolegle pytania i udzielam odpowiedzi.
----------------------------------------------
Tworzenie postaci - Krok 1

Postać w grze opisują cztery cechy:
• Kondycja (symbol dłoni),
• Percepcja (symbol oka),
• Intelekt (symbol zwoju),
• Wola (symbol spirali).

Pierwszy wybór, to wybór cechy wybitnej i ułomnej. Na tę chwilę poprzestaniemy na wiedzy, że postać wybitna w cesze otrzymuje +1 do wszystkich umiejętności z nią związanych.

Wybitność i ułomność ma swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości.
• Kondycja określa muskulaturę i postawę. Wybitny będzie niemal maszyną z twardych kości i stalowych mięśni. Ułomny to mizerny i wychudzony osobnik dostający zadyszki nawet po krótkim wysiłku.
• Percepcja określa atrakcyjność fizyczną. Wybitny to przystojny twardziel / zmysłowa piękność. Ułomny – zupełnie pozbawiony uroku osobistego, wyglądem i zachowaniem nieprzyjemny w obyciu.
• Intelekt określa jakość komunikacji. Wybitny jest bystry i zaradny, w lot pojmuje przekaz. Ułomny sprawia wrażenie, jakby zupełnie nie rozumiał co się do niego mówi. To ostatnia osoba, którą zapytałbyś o drogę.
• Wola określa charyzmę. Wybitny jest zdecydowany, niezwykle pewny siebie i swoich racji. Ułomny robi się nerwowy, gdy ktoś dłużej nań spogląda i jest skłonny nerwowo przytaknąć nawet, gdy nie zgadza się z wygłoszoną opinią.
 
Avitto jest offline