Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-11-2019, 11:27   #34
Raga
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Tradycyjnie zacząłem się kłócić z Fenrirem, a on powiedział żebym napisał na forum.
To nie komputerowa gra arcade tylko RPG więc proponuję aby trzymać się realiów (zasad fizyki).

Cytat:
Napisał Fenrir__ Zobacz post
Pilot Zmienił kurs pikując ostro i odbijając na ukos w bok, tak jak sygnalizował mu komputer. Uniknął trafień. Jednak jak zobaczył na oknie statusu floty, mimo jego starań kuter… nie...
W kosmosie nie ma kierunków dół i góra, nie pikujemy i nie robimy beczek.
W kosmosie robi się korkociągi.
Nie palimy paliwa przez cały czas lotu tylko przyspieszamy do prędkości i wyłączamy ciąg. Taką samą ilość paliwa potrzeba na rozpędzenie się jak i na zatrzymanie się.
Jak dasz 5% albo 100% ciągu na 10 sekund i go wyłączysz to będziesz i tak leciał do końca życia tyle, że z inną prędkością (no i zużyłeś trochę inną ilość paliwa).
Reszta to silniki manewrowe.

Fenrir niech się bawi mechaniką, ale proponuję trzymać się fluffu w postach.

Edit: To tylko propozycja, ale jak bardziej czujecie realia latania w grawitacji to ja dopasuję się do reszty (lubię realizm, ale nie kosztem braku spójności między nami)
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.
Raga jest offline