Vraar poluje już na Pumbę
Ok a w kwestiach technicznych.
Myślałem sobie nad tym jak rozwiązać dwa problemy związane z walką (do tej pory zwykle szła runda po rundzie via gdoc ale to się nie sprawdzi choćby z tego względu, że gramy bez gdoca). Oto moje propozycje, a jeśli nie będzie sprzeciwów to je wdrażamy w trybie na-wczoraj.
1 Inicjatywa - tu miałem problem spory, bo z jednej strony czekanie na graczy których aktualnie kolejka wypadła bardzo nas może opóźnić, z drugiej strony nie chcę skrzywdzić tych którzy na inicjatywę postawili. Zatem moje rozwiązanie jest następujące, gracze mają kolejkę inicjatywy według... swojej inicjatywy i prędkości postowania, w zamian za to, gracze z dobrym rzutem na inicjatywę i bonusami dostaną co jakiś czas dodatkową bonusową turę jako zaakcentowanie szybkości reakcji postaci. Nie jest to rozwiązanie idealne, ja wiem, ale sądzę, że się sprawdzi.
2 Opis walki i rzutów, proponuję następująco, piszecie w poście co robi postać, rzucacie sobie (powinny być aktywne kości forumowe), ja wam w komentarzu czy na PW (zależnie od sytuacji
) podaję wynik a wy sobie to opisujecie edytując post. To nam powinno zapewnić w miarę dobrą dynamikę i przejrzystość.
Jakieś uwagi/propozycje/wątpliwości niejasności?
Jeśli nie to pozwolę sobie napisać to co kolega z pracy:
"Jeżeli nie ma żadnych pytań uważam, że każdy zrozumiał te zasady tak jak ja je rozumiem."
Edyta:
Jeszcze jedna kwestia, czasami zdarzy się, że postać zawali rzut minimalnie, albo w sytuacji kiedy jest to wysoce nieprawdopodobne lecz jednak możliwe. W takich sytuacjach będzie czasami stosowana zasada "udało się jednak...(coś złego)/nie udało się ale ...(coś dobrego)", będziecie wówczas mieli wybór którą opcję chcecie.