- Oki, no to mój post jest :> Termin powiedzmy, że
do cz. 12.XII. Czyli trochę mniej niż cały roboczy tydzień na sklejenie posta.
Stan BG:
- Law Tao; 10/10; zdrowy; (Ranga IV; Skany)
Omówienie:
- Oki, doki, to minęło z ok 30 min w tej turze. Akurat by sprawdzić warsztat i generator a potem wrócić do furgonetki albo pozwiedzać sobie xenomarket.
@Old Jamestown
Skład:
- Dunkierka; 10/10; s.???; kw
- Junior; 10/10; s.???; k-ek
- Jarl; 10/10; s.???; pistolet i toporek
- Warsztat został sprawdzony. Ani ludzi, ani zwierząt, ani żadnych stworów nie wykryto. W warsztacie chłopaki znaleźli generator który wygląda na sprawny. Więc można kombinować jak go przenieść do bazy.
- Ale podczas powrotu już furonetką utracono kontakt z całą trójką. W bazie nie wiadomo co się stało. Cała trójka dała znać o znalezieniu generatora i tego, że wracają do furgonetki. Sądząc z lokalizatorów przejechali nawet kawałek zanim Dunkierka nadała ostatni sygnał. Pi x oko nadal są na terenie Old Jamestown.
- Trik z Morizem jest po to by Law odebrał wiadomość. Ale po prawdzie szef zbrojnych może wrócić w dowolnym momencie. W sumie niewielka różnica jak i tak sterujesz całą bazą
@St. Ann
- Ruben; 10/10; s.zdrowy
- Lena; 10/10; s.zdrowy
- Okazało się, że w magazynie, za kotarą, jest umieszczony skan do wykrywania metali, promieniowania itd. W praktyce działa na podobnej zasadzie jak bramki sił rządowych albo zabezpieczenia w bazie X-COM. Może nie najnowszej generacji sprzęt ale dalej większość podłuchów, lokalizatorów, broni, nadajników, holofonów itd. by wykrył.
- A w magazynie jest sporo rzeczy. Z mechy to pi prostu lokalizacja xenomarketu z bioczęściami różnych stworzeń. Obsada jest skłonna wymienić się na inne części obcych (te trofea co się w grze dostawało po misji) albo na pieniądze, broń, narkotyki i inne rzeczy raczej z czarnego rynku. Jakbyś miał wątpliwości czy coś się nadaje to pytaj śmiało
---
- I chyba tyle z mojej strony na tą turę. Jeśli coś niejasne no to pytaj śmiało