Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-12-2019, 15:23   #4
Mike
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Ciekawszą tak, prostszą nie
Fight, the fighting rpg
https://www.drivethrurpg.com/product...hting-Game-RPG
świetnie odzwierciedla mordobicia, ma też parę fajnych rozwiązań poza walką.
Ale w pbf nie daje rady, dwóch obeznanych z mechanika graczy może stoczyć pojedynek w 20 minut na komunikatorze.
Robienie wszystkiego mechanicznego przez MG za gracza odpada, bo gracz musi podejmować taktyczne decyzje itp. Więc musi znać mechanikę.

Hmm, jest też Final stand, prostsza i darmowa:
https://www.rpg.net/reviews/archive/9/9913.phtml

Ja osobiście prowadzę Mortal Komnat na Wushu rpg:
Wushu | The Ancient Art of Action Roleplaying
Filmowa mechanika, ale nie ma w niej za grosz taktyki.
Sprawdza się.

Podsumowując, przekopałem internet wzdłuż i wszerz by znaleźć meche do bijatyk i poza Fight, nie znalazłem nic oddającego ducha mordobić.
Nawet stworzyłem dwie własne, jedna na bazie Fate, a drugą na bazie Atutu (moja własna psełdomechanika :P) obie działały, do czasu Jak chcesz to mogę podesłać Ci do nich linki.
 
Mike jest offline