Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-12-2019, 19:32   #23
Avitto
Dział Fantasy
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Kolejna porcja do poczytania:

Krok 2

Na potrzeby warsztatów zaniechamy wyboru Wolnej Rodziny. Wszyscy Gracze należeć będą do jednej z Kompanii Soldackich – grupy dzielnych, dumnych i hardych wojowników. Charakteryzuje ich ekscentryczny wygląd i niewyparzony język, oczywiście oprócz wyśmienitego wyszkolenia bojowego. Pieczołowicie przestrzegają oni pradawnych zwyczajów nakazujących dbałość o honor sztandaru Kompanii a także zobowiązujących do krwawej wróżdy wobec tych, którzy skrzywdzili jednego z nich.

Umiejętności wymienione na karcie postaci są powiązane z cechami. Obok nazwy umiejętności zapisujemy liczbę – poziom umiejętności – z przedziału od 0 do 10, która oznacza ilość rzucanych podczas testu kości k10. Standardowy test to rzut 50% na k10 (sukces na 6+) zatem im większa liczba kości tym łatwiej zdać test – co symuluje biegłość BG.
Warto zauważyć, że w trakcie gry staramy się unikać wyrażeń typu „mam bijatykę na 3". Staramy się połączyć mechanikę z narracją i dlatego używamy w stosunku do odpowiednich poziomów przypisanych im epitetów:
0 – beznadziejny
1 – bardzo słaby
2 – słaby
3 – przeciętny
4 – ponadprzeciętny
5 – dobry / biegły
6 – specjalista
7 –perfekcyjny
8 – doskonały
9 – mistrz
10 – legendarny

Umiejętności Soldata:
• Artyzm +2
• Bijatyka +2
• Dźwiganie +2
• Kult przodków +2
• Pasja +2
• Przeprawa +2
• Walka bronią +2
• Zaklinanie ciała +2
• Zimna krew +2
• dowolna inna umiejętność +1
 
Avitto jest offline