Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-12-2019, 19:04   #4
Raist2
 
Raist2's Avatar
 
Reputacja: 1 Raist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputację
No żywcem stołowe sesje przeniesione na forum.
Dobra, pytań sztuk kilka czas zadać.
1) Biorąc pod uwagę "wstęp" do przygody, paladyn z jego podejściem "Idę frontalnie żądać oddania relikwii" raczej odpada? Pytam się raczej formalnie bo jakoś nie mam wielkiej ochoty na niego.
2) Znajomość wydarzeń w świecie wymagana? Bo Faerun znam tylko ten z DnD 3.0.
3) Można brać archetypy klas?
4) Jakieś klasy zabronione? Rasy?
5) Skoro jest rozwój planowany, to czy wyjście z domu kończy sesję czy to tylko początek kampanii?
6) Podejście do postaci bardziej mechaniczne czy fabularne? W sensie tworzyć bardziej silną mechanicznie postać czy spokojnie można się skupić na takiej postaci która się bardziej podoba ale mechanicznie trochę kuleje? Lubię tworzyć np. wojowników którzy w wolnym czasie bawią się przykładowo w kucharza przez co przeznaczam na to punkty i resource by to odzwierciedlić a to mi zabiera punkty i zasoby z innych, bardziej przydatnych rzeczy.
 
Raist2 jest offline