Cytat:
Napisał Raist2 No żywcem stołowe sesje przeniesione na forum.
Dobra, pytań sztuk kilka czas zadać.
1) Biorąc pod uwagę "wstęp" do przygody, paladyn z jego podejściem "Idę frontalnie żądać oddania relikwii" raczej odpada? Pytam się raczej formalnie bo jakoś nie mam wielkiej ochoty na niego. |
Problem w tym, że nie ma kogo się zapytać. Można uznać, że jeżeli ktoś zagra paladynem i chce zwyczajnie zapukać do domu z taką prośbą, to nikt mu nie otworzył.
Cytat:
Napisał Raist2 2) Znajomość wydarzeń w świecie wymagana? Bo Faerun znam tylko ten z DnD 3.0. |
Nie jest wymagana. Postacie są początkujące i tak samo ich wiedza o świecie jest początkująca.
Cytat:
Napisał Raist2 3) Można brać archetypy klas? |
Tak, ale bym chciał by gracze ograniczyli się do jednego archetypu.
Cytat:
Napisał Raist2 4) Jakieś klasy zabronione? Rasy? |
Wolałbym rasy Core. Inne? Średnio mi leżą w takim powrocie do przeszłości
A klasy mają pasować do charakteru postaci, który jest wymuszony.
Cytat:
Napisał Raist2 5) Skoro jest rozwój planowany, to czy wyjście z domu kończy sesję czy to tylko początek kampanii? |
Kończy przygodę. Ale dalsze przygody będą możliwe, jeżeli gracze będą chcieli kontynuować taką grę.
Cytat:
Napisał Raist2 6) Podejście do postaci bardziej mechaniczne czy fabularne? W sensie tworzyć bardziej silną mechanicznie postać czy spokojnie można się skupić na takiej postaci która się bardziej podoba ale mechanicznie trochę kuleje? Lubię tworzyć np. wojowników którzy w wolnym czasie bawią się przykładowo w kucharza przez co przeznaczam na to punkty i resource by to odzwierciedlić a to mi zabiera punkty i zasoby z innych, bardziej przydatnych rzeczy. |
Wyzwania będą standardowe, więc silna mechanicznie postać nie jest wymagana.