Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-02-2020, 19:11   #1
Wecker Yls
 
Wecker Yls's Avatar
 
Reputacja: 1 Wecker Yls ma wspaniałą przyszłośćWecker Yls ma wspaniałą przyszłośćWecker Yls ma wspaniałą przyszłośćWecker Yls ma wspaniałą przyszłośćWecker Yls ma wspaniałą przyszłośćWecker Yls ma wspaniałą przyszłośćWecker Yls ma wspaniałą przyszłośćWecker Yls ma wspaniałą przyszłośćWecker Yls ma wspaniałą przyszłośćWecker Yls ma wspaniałą przyszłośćWecker Yls ma wspaniałą przyszłość
Rudyment Skellie

Witam serdecznie wszystkich, którzy tak jak ja zaczęli swoją przygodę z D&D 3.5ED

Mam parę pomysłów na kampanię, potrzeba mi 4 graczy, którzy lubią odgrywać i bawić się konwencją swojej postaci. Wiadomo, poza rozmowami odbędą się walki, jednak zależy mi na stworzeniu ciekawej opowieści, mam kilka kamieni milowych, i można je wykorzystać dalej, jednak na ten moment zdaję się na graczy.

Ważne uwagi na temat sesji (wg. starych porad Antary):

Kwestia konwencji:
- Mam nadzieję, że będzie miło i przyjemnie, jednak nie będzie litości dla głupich, nieprzemyślanych zachowań. I pamiętajcie: myślenie wykraczające poza świat gry jest złe, warto czasami zachować się w konkretny sposób, bo "tak postąpiłaby ta postać" Wink
Jest pomysł na grę, które będzie wymagająca, nie będzie za to podróży w czasie Wink Z racji, że jest to forum, to może wydawać się, że jest więcej rozmów i odgrywania, niż walki, ale nie zamierzam przesadzać w żadną stronę.. taki jest przynajmniej plan.

Kwestia zastosowania mechaniki:
- Walki będą rozgrywane systemowo, wszystkie rzuty wykonuje MG według systemu 3.5

Kwestia kontroli MG nad poczynaniami graczy:
- Gracze mają nieograniczoną swobodę, jednak opis konsekwencji ich czynów leży w gestii MG.

Kwestia relacji wewnątrz drużynowych:
- Rozmowy miedzy postaciami i akcje, które nie sprowadzają się do np zadawania obrażeń, odebrania przedmiotu bez wiedzy drugiej osoby są dozwolone a takie dialogi mogą być prowadzone miedzy graczami bez konieczności udziału MG, poza tym jeśli wystąpią niespodziewane sytuacje, konflikty w drużynie są akceptowane.

Kwestia częstotliwości postowania:
- Tempo pisania ustalamy na przynajmj dwie odpowiedzi w tygodniu, może uda się więcej, postaramy się, ale oczywiście bierzemy pod uwagę wypadki losowe.

Kwestia preferowanej długości postów:
- Nie liczy się długość, ważniejsza jest jakość, aczkolwiek pojedyncza notka powinna mieć większą objętość niż 2 zdania.

Kwestia poprawności i schludności notek:
- Przed rozpoczęciem pisania notki należy umieścić imię swojej postaci, najlepiej pogrubioną czcionką.
- Dialogi piszemy kursywą oraz poprzedzamy myślnikiem.
- Myśli postaci zaznaczamy w cudzysłowie oraz piszemy kursywą.

POZIOM POSTACI:

Zdecydowałem, że optymalnie zacznijmy od 3 poziomu postaci. Bez sensu bić się ze szczurami


1. Złoto na start/ekwipunek początkowy:
Co wolicie: zestaw startowy z podręcznika gracza plus jakieś złoto czy konkretna kwota, którą sami rozdysponujecie na wszystko?

2. Statystyki:
Macie do rozdysponowania następujące wartości: 18 16 14 13 13 12 10

3. Biografie:
Mimo tego, że jesteście świeżakami (3lvl), to potrzebuję od Was trochę info, warto coś pomyśleć.

4. Wprowadzenie:
Mam pomysł na to, żeby każdemu z Was zrobić osobne intro, dlatego uznajemy, że poznacie się dopiero później, nie jesteście "starymi przyjaciółmi"
5: Informacje ze świata gry przeznaczone dla danej postaci:
Myślę, że ciekawym rozwiązaniem jest też taka kwestia, kiedy pewną rzecz/zachowanie/coś innego zauważy dana postać i niekoniecznie chciałaby się danym faktem/rzeczą podzielić z innymi, dlatego zamiast pisać "Znajdujesz w kufrze list, który poświadcza, że jesteś zdrajcą" na ogólnej notce, którą czytają wszyscy, taką rzecz wyślę w Prywatnej Wiadomości do gracza. Jeśli zdecyduje się on to ujawnić, to wtedy napiszę, że "postać znalazła killka sztuk złota, otwarty pergamin, który wygląda jak list" itd. Łapiecie? Co myślicie o tym?
 
__________________
"Ponownie zapadam się we wspomnieniach... I nie mam pojęcia, które z nich należą do mnie..."
Wecker Yls jest offline